קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות51
מגזין

הודו צלוי עם אורז בר, נקניק, ומילוי תפוחים

הודו צלוי עם אורז בר, נקניק, ומילוי תפוחים
תרנגול הודו צלוי עם אורז בר, נקניק, ומילוי תפוחים דורש מסביב 4 שעות ו-15 דקות מההתחלה ועד הסוף. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 8 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 716 קלוריות, 79 גרם חלבון ו 34 גרם של שומן למנה. חג ההודיה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו אורז, חמאה, גז מדמיע ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מייס הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר כקינוח. מתכונים דומים: אורז בר מלית עם תפוח & נקניק, הודו בר עם אורז בר ומילוי דובדבנים, ו הודו צלוי עם פקאן, נקניק וערמונים מלית & שאלוט צלוי.

הוראות

1
מערבבים את אורז בר, מים, ו 1/2 כפית מלח בסיר בינוני ומביאים לרתיחה. להפחית את החום נמוך, לכסות, ומבשלים עד האורז הוא רך ופשוט מתפוצץ, כ 30 דקות. (פעמים עשוי מאוד בהתאם למותג של אורז בשימוש.)
מרכיבים שתצטרך
אורז בראורז בר
מיםמים
אורזאורז
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
לנקז ולהניח בצד.
3
התאם מתלה תנור למיקום הנמוך ביותר ולהסיר מדפים אחרים. מחממים ל 325 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
ממיסים את החמאה במחבת גדולה על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים את הבצל, תפוח, סלרי, שום, טימין, מייס, הנותרים 1 כפית מלח ופלפל, לפי הטעם. מבשלים עד שהירקות מתרככים, כ -5 דקות. מערבבים בנקניק, לשבור אותו עם כף עץ ומבשלים עד שהוא מאבד את רוב צבעו הוורוד, אבל לא כל כך שהוא יבש, על 5 דקות יותר. מערבבים את אורז בר מבושל, פקאן, ופטרוזיליה לתוך תערובת הירקות. (זה יכול להיעשות יום לפני.)
מרכיבים שתצטרך
אורז בר מבושלאורז בר מבושל
מלח ופלפלמלח ופלפל
ירקירק
פטרוזיליהפטרוזיליה
נקניקנקניק
סלריסלרי
שוםשום
פקאניםפקאנים
תפוחתפוח
בצלבצל
טימיןטימין
מייס קרקעמייס קרקע
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
1
הסר חלקי טורקיה מן הצוואר והחזה חללים ושמורה לשימושים אחרים, אם תרצה בכך. ציפור יבשה היטב עם מגבות נייר, מבפנים ומבחוץ. ממיסים את החמאה יחד עם תיבול העופות. מלח ופלפל בתוך חלל הציפור. באופן רופף להוסיף את המילוי לחלל ולהגדיר את הציפור על מתלה במחבת צלייה, השד למעלה, מברשת בנדיבות עם חמאה מתובלת, ולאחר מכן מתבלים עם מלח ופלפל. אוהל החלק העליון של הציפור עם נייר כסף.
מרכיבים שתצטרך
תיבול עופותתיבול עופות
מלח ופלפלמלח ופלפל
מילוימילוי
חמאהחמאה
טורקיה כולהטורקיה כולה
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבת צלייהמחבת צלייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
2
צולים את ההודו במשך כ 2 שעות ללא הפרעה.
מרכיבים שתצטרך
טורקיה כולהטורקיה כולה
3
הסר וזרוק את נייר הכסף. תרטיב עם שאר החמאה. הגדל את טמפרטורת התנור ל-425 מעלות f והמשיך לצלות עד שמדחום שנקרא באופן מיידי רושם 165 מעלות F כאשר מוכנס לחלק העבה ביותר של הירך, כ -20 עד 25 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
4
הסר טורקיה מהתנור והאוהל עם לסכל במשך 15 דקות לפני גילוף.
מרכיבים שתצטרך
טורקיה כולהטורקיה כולה
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור

מרכיבים

1תפוח בישול, כגון זהב טעים, Gravenstein, או רומא, קלופים, cored, וקצוץתפוח בישול, כגון זהב טעים, Gravenstein, או רומא, קלופים, cored, וקצוץ8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי עם עלים, קצוץסלרי עם עלים, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי טימין טחוניםעלי טימין טחונים2ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ1צביטהצבוט מייס קרקע או אגוז מוסקטצבוט מייס קרקע או אגוז מוסקט2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות פקאן, קלוי (ראה הערה של קוק)חתיכות פקאן, קלוי (ראה הערה של קוק)2(יכול להיות או להרחיק)צווארי עוףצווארי עוף4קילוגרםהודו, טרי או מופשרהודו, טרי או מופשר227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק הודו טרי בסגנון איטלקי, תרמילים הוסרונקניק הודו טרי בסגנון איטלקי, תרמילים הוסרו2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח4(חוֹרֶף)חמאה ללא מלח (מקל 1/2)חמאה ללא מלח (מקל 1/2)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז בר, שטוף היטבאורז בר, שטוף היטב