קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות41
מגזין

הליבוט ומרק בטטה

הליבוט ומרק בטטה
הליבוט ומרק בטטה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 317 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן כל אחד. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. גשו לסופר וקנו חוטי זעפרן, קצפת, הליבוט ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב חוטי זעפרן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת זעפרן כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו הליבוט עם צ'יפס בטטה ולימון, מרק בטטה, ו מרק בטטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
יוצקים שמן זית למחבת 4 עד 6 ליטר מעל חום בינוני גבוה; להוסיף נקניקיות אנדוויל, פרוס 1/4 אינץ ' עבה, ומערבבים לעתים קרובות עד תחילת חום.
מרכיבים שתצטרך
נקניק אנדוילנקניק אנדויל
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים בצל, קלופים וקצוצים, ומערבבים לעתים קרובות עד לצליעה.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מוסיפים חוטי זעפרן, מרק עוף, בטטה, קלופים וחותכים לחתיכות 1/2 אינץ'. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום ומבשלים עד בטטה הוא בקושי רך כאשר פירסינג, על 5 דקות. מערבבים שמנת מתוקה ומלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
זעפרןזעפרן
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
אינסטנט פודינג לימוןאינסטנט פודינג לימון
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות
4
בינתיים, לשטוף הליבוט יבש לטפוח; לחתוך לחתיכות 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
הליבוטהליבוט
5
להניח נתחים על גבי מרק, כיסוי, ומבשלים עד הליבוט הוא אטום אבל עדיין לח למראה במרכז (לחתוך חתיכה כדי לבדוק), כ 10 דקות. מערבבים בעדינות מרק. מצקת לתוך קערות ומקשטים עם בצל ירוק פרוס דק.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
הליבוטהליבוט
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
מצקתמצקת
6
זיווג יין: ארניס, לבן איטלקי תוסס (פירוש השם הוא "נבל קטן"), הוא התאמה כמעט מושלמת עבור מרק הליבוט, אם כי עשיר במינרלים, ריזלינג יבש ארומטי עובד גם כן.
מרכיבים שתצטרך
ArneisArneis
צ אודרצ אודר
הליבוטהליבוט
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות עבור הליבוט. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות יין פינו גריג ' יו FitVine. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.