קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות30
ציון בריאות39
מגזין

המבורגרים צמחוניים בטטה

המבורגרים צמחוניים בטטה
צריך מנה עיקרית ללא חלב? המבורגרים צמחוניים בטטה יכולים להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. מנה אחת מכילה 398 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 7 מנות סועדים.. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לכם טחינה, המבורגרים: שמן אבוקדו, זעפרן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בטחינה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות טחינה כקינוח. מתכונים דומים: המבורגרים צמחוניים בטטה, המבורגר צמחוני בטטה ושעועית שחורה, ו בטטה שעועית לבנה המבורגרים צמחוניים.

הוראות

1
אופים את הבטטה שלך בתנור 400 מעלות במשך 40-60 דקות או עד למכרז. אם אתה ממהר, אתה יכול להשתמש במיקרוגל, אבל אפוי בתנור תשואות קצת יותר טעם.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)נייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם30ריבס, קצוץ טרי או קפואתוספות: אבוקדו, עגבניות, vegenaise, לחמניות המבורגר, ירקותתוספות: אבוקדו, עגבניות, vegenaise, לחמניות המבורגר, ירקות0(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור (להוסיף יותר לנשוך יותר!)פלפל שחור (להוסיף יותר לנשוך יותר!)1(יכול להיות או להרחיק)אבקת chipotle (או cajun spice) (השתמש יותר עבור המבורגרים spicier)אבקת chipotle (או cajun spice) (השתמש יותר עבור המבורגרים spicier)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מחבת: שמן קוקוס בתולהמחבת: שמן קוקוס בתולה11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקירקות קצוצים דק (כרוב, תרד, פטרוזיליה)ירקות קצוצים דק (כרוב, תרד, פטרוזיליה)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמרים תזונתיים או כל קמח (נסה קמח שיבולת שועל)שמרים תזונתיים או כל קמח (נסה קמח שיבולת שועל)30ריבס, קצוץ טרי או קפואאופציונלי: פירורי לחם פאנקו לציפוי פריךאופציונלי: פירורי לחם פאנקו לציפוי פריך1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1( חצילים)בטטה, אפוי וקלוףבטטה, אפוי וקלוף2(חוֹרֶף)טחינהטחינה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית לבנה מבושלת (משומר, סחוט ושטוף)שעועית לבנה מבושלת (משומר, סחוט ושטוף)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל לבן, קצוץבצל לבן, קצוץ