קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות84
מגזין

הצ'ילי הצמחוני הטוב ביותר בעולם

הצ'ילי הצמחוני הטוב ביותר בעולם
הצ'ילי הצמחוני הטוב ביותר בעולם הוא מוצרי חלב חינם וצמחוני ומספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 422 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן למנה. לכו לחנות ותביאו אורגנו, מלח, פלפלים צ'ילי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. נסו צ'ילי העולם החדש, הצ'ילי הכי קל בעולם, ו תחרות צ'ילי שנתית 5: ערך # 3-צמחוני קינואה צ' ילי + תפריט שבועי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את שמן הזית בסיר גדול מעל חום בינוני. מערבבים את הבצל, ומתבלים עם עלי דפנה, כמון, אורגנו ומלח. מבשלים ומערבבים עד הבצל הוא רך, ולאחר מכן לערבב את הסלרי, פלפלים ירוקים, פלפלים חלפיניו, שום, פלפלים ירוקים צ ' ילה. כאשר ירקות מחוממים דרך, לערבב את ההמבורגר הצמחוני מתפורר. להפחית את החום נמוך, לכסות את הסיר, ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)2 כפות גרם בנגל מפוצל (צ'אנה דאל)
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
המבורגר צמחוניהמבורגר צמחוני
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
מערבבים את העגבניות לתוך הסיר. צ 'ילי העונה עם אבקת צ' ילי ופלפל. מערבבים את שעועית הכליות, שעועית חומוס, ושעועית שחורה. מביאים לרתיחה, להפחית את החום לנמוך, ומבשלים 45 דקות. מערבבים את התירס, וממשיכים לבשל 5 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
שמן זית כתית מעולה של גויהשמן זית כתית מעולה של גויה
(טרידר ג'ו'ס)(טרידר ג'ו'ס)
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(טרידר ג'ו'ס)(טרידר ג'ו'ס)425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית חומוס, סחוטהשעועית חומוס, סחוטה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קצוצים פלפלים ירוקים צ'ילה, סחוטיםקצוצים פלפלים ירוקים צ'ילה, סחוטים425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית, סחוטשעועית, סחוט2קילוגרםעגבניות מקולפות שלמות, מרוסקותעגבניות מקולפות שלמות, מרוסקות2ביוןסלרי, קצוץסלרי, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף3ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ2פלפלים ירוקים, קצוציםפלפלים ירוקים, קצוצים11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה2פלפלים חלפיניו, קצוציםפלפלים חלפיניו, קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, קצוץבצל, קצוץ2(חוֹרֶף)אורגנו מיובשאורגנו מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(צינור גדול)(צינור גדול)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות המבורגר צמחוני מתפוררחבילות המבורגר צמחוני מתפורר425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס הקרנל כולותירס הקרנל כולו

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Cava Mestres Reserva Brut 1312. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312
קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312
קש חיוור צהוב בצבע עם גוונים ירוקים גלויים בועות בסדר, אלגנטי. השתקפות ברורה של הבציר: עדינות עדינה עם ניחוחות אינטנסיביים של פירות לבנים, פרחים ועשבי תיבול טריים לחתוך. על החיך הוא טרי, חושף איזון גדול של מתיקות וחומציות. נעים וקל לשתות.