קושימומחה
מוכן ב12 שעות, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות53
מגזין

הצלעות של פאט עם רוטב ברביקיו אפרסק

הצלעות של פאט עם רוטב ברביקיו אפרסק
הצלעות של פאט עם רוטב ברביקיו אפרסק נטול גלוטן, מנה עיקרית. מנה אחת מכילה עד 135 גרם חלבון 8 מ " ג שומן, וסך הכל 1564 קלוריות. המתכון הזה מכסה %58 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו חרדל דיז'ון, חומץ תפוחים, שאלוט ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב חומץ תפוחים תפוחים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת שזיפים ללא ביצים, איך להכין עוגת שזיפים כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. הכנת המנה לוקחת כ 12 שעות ו-15 דקות. מתכונים דומים: צלעות בייבי גב עם רוטב ברביקיו אפרסק לוהט, צלעות בקר עם אפרסק ורוטב ליצ'י, ו בישול איטי צלעות חזיר חילוף עם רוטב ברביקיו אפרסק מנגו חריף.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
ציוד מיוחד: שבבי היקורי, רווי פחם בריקטים, רווי.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
1
מוסיפים את המלח, פפריקה, אבקת צ ' ילה, אבקת שום וסוכר חום לקערה ומערבבים עד משולב היטב. שמור את לשפשף במיכל אטום עד 6 חודשים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
סוכר חוםסוכר חום
פפריקהפפריקה
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
עבור הצלעות: לשטוף ולייבש את הצלעות.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות
3
שים אותם על קרש חיתוך נקי ולמשוך את העור שומן דק קווים התחתון של הצלעות. לקצץ את הצלעות של כל עודף שומן. מילואים 2 כפות לשפשף אפרסק (1 לצלעות ו 1 לרוטב), ולאחר מכן מפזרים בנדיבות כל צד עם לשפשף הנותרים לעטוף את הצלעות פלסטיק. מקררים לפחות 8 שעות כדי שהטעמים יוכלו לחלחל לבשר.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקאפרסק
רוטברוטב
בשרבשר
צלעותצלעות
עוטףעוטף
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
4
למלא גריל עם שבבי לבנות ולחמם אותם ל 250 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
שים את הצלעות, צד בשרי למטה, על חום עקיף ומבשלים במשך 3 שעות עם כיסוי הגריל למטה. הפעל את לוחות ומבשלים עד הצלעות להתכופף בקלות, על 1 שעה. בשלב זה, להסיר אותם מן הגריל.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
מפזרים את הלוחות עם 1 כף שפשוף אפרסק שמורות לחתוך אותו לחלקים.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקאפרסק
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
7
חותכים כל לוח לצלעות בודדות ומעיל עם רוטב ברביקיו אפרסק של ג ' ינה. לארגן על מגש הגשה ולהגיש.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
אפרסקאפרסק
צלעותצלעות
8
ממיסים את החמאה בסיר גדול על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
9
מוסיף את השום ואת שאלוט ו לטגן עד במכרז, על 3 דקות. מתבלים במלח, פלפל ושפשף אפרסק. מערבבים עם כף עץ עד ריחני. מערבבים בקטשופ, נקטר אפרסק, חומץ תפוחים, חרדל, ווסטרשייר ומיץ לימון. מביאים את החומרים לרתיחה, ולאחר מכן להפחית את החום לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחיםחומץ תפוחים
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
נקטר אפרסקנקטר אפרסק
מיץ לימוןמיץ לימון
שאלותשאלות
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
שוםשום
פלפלפלפל
אפרסקאפרסק
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
10
בואו לבשל עד מעובה, כ -30 דקות, ערבוב מדי פעם. התאם את התבלינים במידת הצורך, וליהנות.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעיםפובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2(חוֹרֶף)נייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון2ציפורןשום, טחוןשום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1לימון, juicedלימון, juiced4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים2(חוֹרֶף)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור סדוק טרימלח כשר ופלפל שחור סדוק טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנקטר אפרסקנקטר אפרסק3קילוגרםצלעות חזיר חילוףצלעות חזיר חילוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שפשוף יבש אפרסק שמורשפשוף יבש אפרסק שמור1קטןשאלוט, חתוכה לקוביותשאלוט, חתוכה לקוביות2(חוֹרֶף)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר