קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות1
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

וופלים עם פצפוצי שוקולד עם קרם כתום

וופלים עם פצפוצי שוקולד עם קרם כתום
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ארוחת בוקר, אז תנו הזדמנות ל וופלים שוקולד צ'יפס עם קרם כתום. מנה זו מכילה סביב 4 גר' של חלבון, 24 גרם של שומן, וסך הכל 304 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו שוקולד צ'יפס, אבקת סוכר, קליפת תפוז ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו וופלים עם פצפוצי שוקולד עם קרם שוקולד, וופלים עם שבבי שוקולד, ו וופלים עם שבבי שוקולד (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה ומקוררת, הכה את קרם ההצלפה ו 2 כפות אבקת סוכר עם מיקסר חשמלי במהירות גבוהה רק עד רך ורך. הכה בריכוז מיץ עד מעורבב. מקררים תוך כדי הכנת וופלים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
שמנת מתוקהשמנת מתוקה
מיץמיץ
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
2
מחממים וופל ברזל. (מגהצי ופל ללא ציפוי nonstick ייתכן שיהיה צורך להיות מוברש עם שמן צמחי או מרוסס עם ספריי בישול.) בקערה בינונית, מערבבים את כל מרכיבי הוופל למעט שבבי שוקולד עם מקציף חוט או מזלג עד מעורבב. מערבבים בשוקולד צ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
תרסיס בישולתרסיס בישול
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
וופל ברזלוופל ברזל
מקציףמקציף
קערהקערה
3
עבור כל ופל, יוצקים את הבלילה למרכז של וופל חם. (בדוק את הוראות היצרן עבור כמות מומלצת של הבלילה.) Close lid of vaple iron.
ציוד שתשתמש בו
וופל ברזלוופל ברזל
4
אופים 3 עד 5 דקות או עד מהביל מפסיק. בזהירות להסיר ופל.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מגישים וופלים עם קרם כתום.
מרכיבים שתצטרך
כתוםכתום
קרםקרם