קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

וינדלו עוף

וינדלו עוף
מתכון עוף Vindaloo מוכן תוך כ 45 דקות, וזה בהחלט עצום ללא גלוטן, חלב חינם, וכל 30 אפשרות לאוהבי אוכל הודי. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 479 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו פלפל קאיין, רסק עגבניות, גארם מסאלה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. נסו Vindaloo עוף, Vindaloo עוף אותנטי, וינדלו עוף, ו וינדלו עוף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים תחילה 11 מרכיבים ו 1/4 כפית פלפל קאיין במעבד עד צורות הדבק.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
2
שמן חום בסיר גדול כבד מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
הוסף דבק מן המעבד ומבשל עד הזהב, ערבוב מדי פעם, על 3 דקות.
4
מוסיפים עוף ותפוחי אדמה; מטוגנים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
עוף שלםעוף שלם
5
מוסיפים מרק; מביאים לרתיחה. להפחית את החום בינוני נמוך; כיסוי ומבשלים עד תפוחי אדמה הם במכרז, ערבוב מדי פעם, על 15 דקות. לחשוף ומבשלים עד העוף מבושל דרך, על 5 דקות יותר. מתבלים עם יותר קאיין, אם תרצה, ומלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תפוח אדמהתפוח אדמה
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
עוף שלםעוף שלם
מרקמרק
6
* תערובת תבלינים זמינה בשווקים הודיים, כמה חנויות מזון מיוחדות, וסופרמרקטים רבים. כדי להחליף, לערבב 3/4 כפית כמון טחון, 3/4 כפית כוסברה טחון, 1/2 כפית פלפל טחון, 1/2 כפית הל טחון, 1/4 ציפורן קרקע כפית, ו 1/4 כפית קינמון טחון; השתמש 1 כפית תערובת.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname
אבקת הלאבקת הל
קינמון טחוןקינמון טחון
ציפורן קרקעציפורן קרקע
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
כמון טחוןכמון טחון

ציוד

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Markus הובר Obere Steigen Gruner Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
Markus Huber Obere Steigen Gruner Veltliner
Markus Huber Obere Steigen Gruner Veltliner
צהוב בהיר עם גוונים ירוקים. פלפל על האף, רמזים של תבלינים האופייניים Grüner Veltliner, עשבי תיבול ארומטיים ופירות צהובים. צפוף ומורכב על החיך, פוטנציאל הזדקנות מבטיח.