קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות9
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

ויניגרט פטריות עם בייקון חם

ויניגרט פטריות עם בייקון חם
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל ויניגרט בייקון פטריות חם. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת כל 30 מתכון יש 192 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 18 גרם של שומן למנה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו שמן צמחי, פלפל, פטרוזיליה שטוחה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו סלט תרד חם עם ויניגרט פטריות בייקון, סלט פטריות חמות עם ויניגרט פיסטו, ו ברווז בגריל עם סלט פטריות חם ויניגרט כמהין (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים 4 אונקיות בייקון (כ 4 פרוסות) לתוך 1/2 " - רצועות רחבות.מבשלים בייקון עם 3 כפות מים במחבת בינונית מעל חום בינוני, ערבוב לעתים קרובות, עד בייקון מתחיל פריך.
מרכיבים שתצטרך
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
להוסיף 2 כוסות פטריות פרוסות;לבשל, לזרוק מדי פעם, עד מכרז, 5-6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
3
הוסף 3 כפות
4
חומץ שרי ו 1/4 כוס מים; מבשלים עד מופחת בחצי, על1 דקה. מערבבים 2 כפות שמן צמחי. מתבלים במלח כשרהפלפל שחור טרי. מערבבים ב 2 כפות קצוץ שטוח עלה parsley.DO קדימה: ניתן לעשות 1 יום קדימה. לחמם מחדש לפני השימוש.
מרכיבים שתצטרך
פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה
פטרוזיליה עלה שטוחפטרוזיליה עלה שטוח
חומץ שריחומץ שרי
2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות
תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב