קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות4
ציון בריאות37
מגזין

ויסקי בקר כולכם

ויסקי בקר כולכם
בורבון בקר כולכם הוא חלב חינם משקאות. מנה זו מכילה כ 73 גרם חלבון 47 גרם של שומן, וסך הכל 904 קלוריות. המתכון הזה מכסה %46 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם מלח, תפוחי אדמה חדשים, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות נסו מולסה-פילה בקר בורבון, בורבון, בירה ונזיד בקר, ו Kabobs בשר צלוי-מזוגג בורבון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן בתנור הולנדי גדול או בסיר כבד עם מכסה. מתבלים את הבשר בכל מקום עם תיבול הבית וצורב בשכבה אחת.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
בשרבשר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
הסר את הבשר לצלחת ולהוסיף את פלפל ירוק, בצל וסלרי לסיר ולטגן עד שהתרכך. להחזיר את הבשר בחזרה לסיר ולהוסיף את הוויסקי, עגבניות חתוכות לקוביות ומספיק מלאי כדי לכסות את הבשר. להעלות לרתיחה ולאחר מכן נמוך יותר לרתיחה עם המכסה על ajar. מבשלים במשך 2 שעות או עד בשר הוא מאוד רך. לאחר מכן מוסיפים את התירס, שעועית ירוקה ותפוחי אדמה אדומים. מבשלים 10 עד 20 דקות עד שהירקות רכים. מתבלים, לפי הטעם, עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
מלח ופלפלמלח ופלפל
תפוח אדמה אדוםתפוח אדמה אדום
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
ירקירק
עגבנייהעגבנייה
בורבוןבורבון
סלריסלרי
בצלבצל
מלאימלאי
בקרבקר
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מערבבים מרכיבים יחד ולאחסן במיכל אטום עד 6 חודשים.

מרכיבים

1קילוגרםצ'אק בשר, חתוך לקוביות 2 אינץצ'אק בשר, חתוך לקוביות 2 אינץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשרמלאי בשר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקוויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות עם המיץ שלהםעגבניות חתוכות לקוביות עם המיץ שלהם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעינים תירסגרעינים תירס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית ירוקה, גזוז וחתוך ב 1/2שעועית ירוקה, גזוז וחתוך ב 1/21186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה אדומים חדשים לרבעיםתפוחי אדמה אדומים חדשים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(צינור גדול)(צינור גדול)4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות