קושימומחה
מוכן ב8 שעות
מנות10
ציון בריאות0
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

זכוכית חלון שבורה

זכוכית חלון שבורה
זכוכית חלון שבורה עשויה להיות רק התוספת שאתה מחפש. מתכון זה משמש 10. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 1 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל 99 קלוריות. המתכון הזה מכסה 1% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. 38 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 8 שעות. אם יש לכם תערובת סיד ג'לי-או, תערובת תוספת מוקצפת, סוכר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני רע מאוד (אך עדיין ניתן לתיקון) של 10%. מתכונים דומים: עוגיות חלון ויטראז, קינוח זכוכית שבורה, ו ג'לו ויטראז' (הידוע גם בשם ג'לו זכוכית שבורה).

הוראות

1
הכינו ג ' לטין בטעם ליים, תפוז ודובדבן בנפרד, לפי הוראות החבילה, בעזרת 1 כוס מים רותחים ו 1/2 כוס מים קרים לכל אחד.
מרכיבים שתצטרך
דובדבניםדובדבנים
כתוםכתום
מיםמים
לייםליים
2
יוצקים כל אחד לתבנית נפרדת בגודל 8 על 8 אינץ'. מקררים עד לקבלת יציבות.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
בקערה בינונית, לשלב לימון ג ' לטין, סוכר הנותרים 1 כוס מים רותחים. מערבבים עד ג ' לטין וסוכר מומסים. מערבבים פנימה מיץ אננס ומצננים במקרר עד להסמכה קלה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ אננסמיץ אננס
ג ' לטין בטעם לימוןג ' לטין בטעם לימון
ג ' לטיןג ' לטין
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
חותכים ג 'לטין יציב לקוביות 1/2 אינץ'. הכן תוספת מוקצפת לפי הוראות החבילה. בקערה גדולה שלבו תוספת מוקצפת עם תערובת מיץ לימון ואננס. מקפלים פנימה ג ' לטין קוביות ויוצקים לתבנית. מצננים 5 שעות או לילה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ אננסמיץ אננס
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
ג ' לטיןג ' לטין
לימוןלימון
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה