קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות3
ציון בריאות3
מגזין

חביתה עם רוטב גבינה

חביתה עם רוטב גבינה
חביתה עם רוטב גבינה דורש בערך 15 דקות מתחילתו ועד סופו. לבמנה עיקרית זו יש 292 קלוריות, 14 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן למנה. מתכון ללא גלוטן זה משרת 3 . ראש לחנות ולקחת חמאה, מלח, חצי וחצי שמנת, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני גרוע למדי של 30%. מתכונים דומים: טריזי חביתה עם רוטב גבינה, שאריות חביתת ירקות בגריל עם רוטב פסטו וגבינת פטה, ו חביתת גבינה צמחונית.

הוראות

1
בסיר קטן מבשלים מרק ושמנת על אש נמוכה עד שהם חמים, תוך ערבוב מדי פעם. בקערה קטנה מקציפים את הביצים, המלח והפלפל; מערבבים צ ' ילי. ממיסים חמאה בתוך 10 אינץ'. מחבת על אש בינונית; מוסיפים תערובת ביצים. כאשר הביצים מתייצבות, הרם קצוות, והניח לחלק לא מבושל לזרום מתחת.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
חמאהחמאה
קרםקרם
ביצהביצה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
קערהקערה
2
כאשר הביצים מוגדרות לחלוטין, להסיר מהחום. מקפלים חביתה לשניים; חותכים לשלושה טריזים.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
3
מגישים עם רוטב הגבינה. מקררים כל שאריות רוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

יין מומלץ: יין מבעבע

ניתן לשלב חביתה עם יין מבעבע. גם אם אתם לא מכינים מימוזות, יין מבעבע נהדר עם ביצים משתי סיבות. אחד, אם אתה אוכל ביצים מוקדם ביום, יין מבעבע יש פחות אלכוהול. שנית, הוא מנקה את החיך, וזה חשוב מכיוון שידוע כי החלמון מצפה את החיך. בודגאס נברן דאמה קאווה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
בודגאס נברן דאמה קאווה
בודגאס נברן דאמה קאווה
אחת מכמה קאוות וינטג ' בלבד תוצרת ספרד. דאמה הוא בעל גוף מלא אך בהיר ופריך. אחוזת נאבר סיידן מייצרת קאוות איכותיות מאז 1901. כל הקאוות המיוצרות כאן הן מכרמים שבבעלות האחוזה ובשליטתה. דאמה מותססת בבקבוק (א-לה-מ ' שמפנויז) ומתיישנת בשריה במשך 24 חודשים.מערות נברן היא יצרנית קאווה פרימיום המשתמשת בענבים שגדלו באחוזה. נברן דאמה היא יצירת מופת של קאווה, שילוב של שרדונה, המעניק לגוף ולנפח היין, ופרלדה, המקנה אופי מבריק ומבריק החותך את העגלגלות החמאתית של השרדונה. חובבי השמפניה ייהנו מ "פיז האיכר" הים תיכוני הזה עם צדפות, טונה גולמית וסושי. החומציות הטרייה שלו מחמיאה גם לקינוחי פירות, במיוחד אפרסקים ותפוזים פרוסים.