קושימומחה
מוכן ב4 שעות
מנות24
ציון בריאות5
מגזין

חג המולד סלמון מסיבת רול

חג המולד סלמון מסיבת רול
מנה אחת מכילה 72 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן,, מתכון pescatarian מגישה 24 . אם יש לכם פטרוזיליה, חזרת, סלמוןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג המולד שלך. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות מתכונים דומים: גלגלי רוח של מסיבת חג המולד, רולאפים למסיבה, ו רולאפים למסיבה של זיפי.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

Salmon works really well with Chardonnay, Pinot Noir, and Sauvignon Blanc. To decide on white or red, you should consider your seasoning and sauces. Chardonnay is a great friend to buttery, creamy dishes, while sauvignon blanc can complement herb or citrus-centric dishes. A light-bodied, low-tannin red such as the pinot noir goes great with broiled or grilled salmon. The Frank Family Vineyards Lewis Vineyard Reserve Chardonnay with a 5 out of 5 star rating seems like a good match. It costs about 62 dollars per bottle.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.