קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות33
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

חומוס אפוי עם פניר

חומוס אפוי עם פניר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל חומוס אפוי עם Paneer. מתכון ללא גלוטן זה משרת 6 . מנה אחת מכילה 229 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. אם יש לכם שמן, צ'ילה, חומוס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו Paneer אפוי בסיר אחד עם חומוס ותרד, חומוס אפוי, ו פאניר אפוי ברוטב דלעת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים חצי שמן במחבת עמוקה מעל חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים בצל, שום, ג ' ינג 'ר וצ' ילה. מבשלים עד הבצל רך (כ 5 דקות), ערבוב מדי פעם. מערבבים בגראם מסאלה, אבקת צ ' ילי וסוכר; מבשלים עד ריחני (1 או 2 דקות), ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים עגבניות; מבשלים (כ 3 דקות), ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים חלב קוקוס וכוסברה; מבשלים עד שהתערובת מגיעה לרתיחה, תוך ערבוב מתמיד. להפחית את החום לרתיחה; לבשל עד עגבניות להתפרק תערובת מתעבה (כ 20 דקות), ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
5
מחממים תנור ל 40
6
מעיל 9 על ידי 13 אינץ צלחת אפייה עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
7
מניחים את השמן שנותר במחבת קטנה על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים חצי תרד לרוטב עגבניות; מבשלים עד נבול (כ 3 דקות), ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים תרד שנותר; מבשלים עד נבול (2-3 דקות), ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
10
מורחים רוטב עגבניות לצלחת; חומוס כפית על גבי.
מרכיבים שתצטרך
11
מפזרים מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
12
מניחים גבינה באופן שווה על צלחת.
מרכיבים שתצטרך
13
אופים עד הרוטב הוא מבעבע גבינה ושעועית יש השחמה (20-30 דקות).
מרכיבים שתצטרך
14
הסר מהתנור; לשרת.

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עלי תרד תינוק, קצוץעלי תרד תינוק, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומוס משומר סחוט (שעועית חומוס)חומוס משומר סחוט (שעועית חומוס)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה טרייה, קוביות (כגון מוצרלה)גבינה טרייה, קוביות (כגון מוצרלה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טחון טרי חם צ'ילהטחון טרי חם צ'ילה1(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2(יכול להיות או להרחיק)garam מסאלה או אבקת קאריgaram מסאלה או אבקת קארי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים קצוציםעלי כוסברה טריים קצוצים2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1אינץג'ינג'ר, קלוף וטחוןג'ינג'ר, קלוף וטחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב קוקוס קלחלב קוקוס קל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן נייטרלי (כגון זרעי ענבים), מחולק, ועוד עבור צלחת האפייהשמן נייטרלי (כגון זרעי ענבים), מחולק, ועוד עבור צלחת האפייה1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1דאשגדול של סוכרגדול של סוכר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות עגבניות בשלות קצוץ כולו), קלופים וזרעים, או קוביות עגבניות משומר, סחוטכוסות עגבניות בשלות קצוץ כולו), קלופים וזרעים, או קוביות עגבניות משומר, סחוט