קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

חזיר, כרישה וגודה סופלה

חזיר, כרישה וגודה סופלה
האם, כרישה וגודה סופלה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 252 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מלח, חמאה, חזיר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: כרישה וסטילטון סופלה, פנקייק כרישה עם גבינת גאודה מעושנת, ו פנקייק כרישה מלוח עם גבינת גאודה מעושנת.

הוראות

1
מחממים התנור ל 400 ומברישים שמונה ramekins 1 כוס עם חמאה. לייפות קלות את ramekins עם 2 כפות של Parmigiano-Reggiano ולהגדיר אותם על תבנית אפייה יציב.
מרכיבים שתצטרך
2
בסיר בינוני, להמיס את 4 כפות חמאה.
מרכיבים שתצטרך
3
לטאטא את הקמח ומבשלים מעל חום מתון במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
4
לטאטא בחלב ומבשלים על חום נמוך בינוני עד חלקה ועבה מאוד, על 2 דקות. מוסיפים את המלח ואת קאיין. את החום, להקציף בחלמונים.
מרכיבים שתצטרך
5
בואו להתקרר מעט.
6
מעבירים לקערה גדולה ומערבבים בגודה, בשר וכרישה.
מרכיבים שתצטרך
7
בקערה גדולה, באמצעות מיקסר חשמלי, להכות את החלבונים ביצה עם קרם של טרטר במהירות בינונית גבוהה עד קצף. הגבירו את המהירות לגבוה והכו עד שייווצרו פסגות מוצקות. עם מרית גומי, מקפלים את החלבונים ביצה לתוך בסיס סופל עד לא פסים של לבן להישאר.
מרכיבים שתצטרך
8
כפית את תערובת הסופל לתוך ramekins, למלא אותם 1/2 אינץ ' מתחת לשוליים. הפעל את האגודל בתוך השפה של כל ramekin כדי לעזור souffls לעלות באופן שווה.
9
מפזרים את שאר הפרמז 'יאנו-רג' יאנו על גבי ואופים בשליש התחתון של התנור עד הסופלים נפוחים וחומים זהובים, כ -20 דקות. לחלופין, אופים בסופל 8 כוסות ב 375 במשך 40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
10
מגישים באופן מיידי.