קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות1
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

חזרזיר שרבט פירותי

חזרזיר שרבט פירותי
חזרזיר שרבט פירותי נטול גלוטן, וללא חלב קינוח. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 6 גרם חלבון, 24 גרם שומן, ובסך הכל 605 קלוריות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו בננה, סורבה פטל, תות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 36%. ציון זה הוא רע למדי. נסו אגרוף שרבט פירותי, קינוח שרבט פירותי, ו חזרזיר מאפינס-וירטואלי מקלחת עבור יאן עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
לאוזני חזרזיר, הסר את הגבעול מהתות; חותכים תות לשניים ומניחים בצד. לקבלת חוטם, לחץ על שבבים מיניאטוריים לפרוסת הבננה. הכנס את הקיסם לצד הנגדי של הבננה; מניחים בצד. לרגליים, חותכים חריצים לכל מרשמלו לאצבעות חזרזיר; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
2
רגע לפני ההגשה, הניחו כדור שרבט על צלחת הגשה אישית; הוסף רגלי מרשמלו.
מרכיבים שתצטרך
5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים
בערך פטל שרבט, מעט מרוכךבערך פטל שרבט, מעט מרוכך
3
הכנס את אוזני התות של חזרזיר ושוקולד צ ' יפס לעיניים. צרף את החוטם השמור. אם תרצה, להוסיף סירופ שוקולד"שלולית".
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
2 כוסות יוגורט פרוזן שוקולד דל שומן2 כוסות יוגורט פרוזן שוקולד דל שומן
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קינוח קפוא עובד ממש טוב עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -19 דולר.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "