קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות10
מגזין

חטיפי בייגל ים תיכוניים

חטיפי בייגל ים תיכוניים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים כמובן, אז תנו הזדמנות ל חטיפי בייגל הים התיכון. והוא יספק כ 2 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 377 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 4g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. . זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. לכו לחנות ותביאו חומוס קלוי בטעם שום, פלפלים קלויים, צלי בקר מעדנייה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבייגלים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג בייגל אוכמניות כקינוח. מתכונים דומים: חטיפי פירות גומי תוצרת בית (חטיפים בריאים לילדים), מסיבת אוסקר: חטיפים רגזניים ועקרות בית (למעט חטיפים רגזניים בלבד), ו בייגל כלבים או מיני בייגל כלבים.

הוראות

1
מורחים 1 1/2 כפיות חומוס על כל חצי בייגל. מחלקים את הבשר, רצועות פלפל, בצל וארוגולה בין 2 חצאי בייגל. למעלה עם חצאי הבייגל הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוף רוטיסריחזה עוף רוטיסרי
3 כוסות פרובולון או מוצרלה מגוררת או שילוב של השניים3 כוסות פרובולון או מוצרלה מגוררת או שילוב של השניים
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
בייגלבייגל
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
2
חותכים כל בייגל ל 8 "עקיצות" ומאובטחים עם קיסמים.
מרכיבים שתצטרך
בייגלבייגל
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Badian Coltibuono Cultusboni RS קיאנטי Classico (חצי בקבוק). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 11 דולר לבקבוק.
Badia A Coltibuono Cultusboni RS Chianti Classico (חצי בקבוק)
Badia A Coltibuono Cultusboni RS Chianti Classico (חצי בקבוק)
זהו יין פירותי, רך טיפוסי כי הוא ידידותי במיוחד מזון.