קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות20
ציון בריאות2
מגזין

חטיפי גבינת שמנת דלעת

חטיפי גבינת שמנת דלעת
חטיפי גבינת שמנת דלעת לוקחים בערך 50 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 20 מנות עם 172 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 7% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם סוכר, גבינת שמנת, ביצים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 41 אוהדים. כמה אנשים באמת אהבו את ההור ד ' אובר הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 35%. ציון זה הוא רע למדי. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם חטיפי גבינת שמנת דלעת, חטיפי דלעת גבינת שמנת, ו חטיפי גבינת שמנת דלעת.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו פירורי קרקר וסוכר; מערבבים פנימה חמאה. לחץ על החלק התחתון של 13 אינץ'. איקס 9-ב. תבנית אפייה מצופה בתרסיס בישול. מכסים ומכניסים למקרר למשך 15 דקות לפחות.
מרכיבים שתצטרך
פירורי קרקרפירורי קרקר
תרסיס בישולתרסיס בישול
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
2
בקערה גדולה מקציפים גבינות שמנת וסוכר לתערובת אחידה. מקציפים פנימה את הדלעת, הקמח, תבלין הפשטידה והווניל.
מרכיבים שתצטרך
דלעתדלעת
ונילוניל
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים ביצים; מקציפים במהירות נמוכה רק עד לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
4
יוצקים מעל קרום.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
5
אופים בחום של 325 ניתנים להזזה למשך 35-45 דקות או עד שהמרכז כמעט מוגדר. מגניב על מתלה תיל במשך שעה 1. מכסים ומכניסים למקרר למשך 8 שעות או למשך הלילה.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
6
חותכים עוגת גבינה ל -20 ברים; מעל כל אחד מהם חצי אגוז.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי מלךאגוזי מלך

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא רופינו פרוסקו העשוי מענבים אורגניים. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ 22 דולר.
רופינו פרוסקו עשוי מענבים אורגניים
רופינו פרוסקו עשוי מענבים אורגניים
הזר ריחני ומתפוצץ בתווי פרי. יש לו ניחוחות נקיים של תפוחים, אגסים והדרים, מלווים ברמזים של ויסטריה. פריך, נקי ועדין עם בועות עדינות על החיך. טעמים עזים של תפוח ואפרסק מובילים לגימור נעים עם פירות מתמשכים ותווים פרחוניים.