קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות20
ציון בריאות2
מגזין

חמאת בוטנים ללא אפייה עוגיות עם שיבולת שועל ו Flaxseeds

חמאת בוטנים ללא אפייה עוגיות עם שיבולת שועל ו Flaxseeds
מנה אחת מכילה 145 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 10 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 20 מנות. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. אם יש לכם שיבולת שועל מגולגלת מיושנת, דבש, מלח כשר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. נסו לא לאפות עוגיות חמאת שקדים, אין לאפות שוקולד חמאת בוטנים שיבולת שועל צ'יאן [ללא סוכר הוסיף], ו בננה חמאת בוטנים עוגיות ארוחת בוקר עם חיטה מלאה, שיבולת שועל, אוכמניות מיובשות (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מערבבים את הדבש, שמן קוקוס, אבקת קקאו ומלח בסיר בינוני. מערבבים על חום בינוני עד שמן הקוקוס נמס לחלוטין ואת התערובת חלקה וחמה, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קקאואבקת קקאו
שמן קוקוסשמן קוקוס
דבשדבש
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים את חמאת הבוטנים ומערבבים עד נמס לחלוטין, עוד 2 דקות. כבה את החום ומערבבים את שיבולת השועל. מכסים עם מכסה במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
שיבולת שועלשיבולת שועל
4
הסר את המכסה ומערבבים את הצימוקים, 1/3 כוס הקוקוס ואת זרעי הפשתן, נבט חיטה או זרעי צ ' יה.
מרכיבים שתצטרך
זרעי צ ' יהזרעי צ ' יה
נבט חיטהנבט חיטה
זרעי פשתןזרעי פשתן
קוקוסקוקוס
צימוקיםצימוקים
5
השתמש כף עגולה כדי לגרוף, ולאחר מכן ברמה, את התערובת.
6
מפזרים עם כמה קוקוס הנותרים ולחץ קלות על העוגייה. השתמש במרית קיזוז קטנה כדי לשדל בעדינות את העוגייה על תבנית אפייה מצופה קלף, בצד קוקוס למטה. התערובת תהיה קצת עדינה ודביקה בשלב זה. שטחו קלות את העוגיה עם המרית או האצבעות. חזור על תהליך זה עם תערובת העוגיות הנותרת, כדי להפוך על 20 עוגיות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
מרית אופסטמרית אופסט
תבנית אפייהתבנית אפייה
מריתמרית
7
מקררים את העוגיות על תבנית האפייה עד שהן מצוננות לחלוטין, לפחות 30 דקות. עוגיות אלה מוגשות בצורה הטובה ביותר מאוד מקורר.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה