קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות52
מגזין

חצילים כבושים בדרום הודו

חצילים כבושים בדרום הודו
חציל דרום הודי כבוש יכול להיות רק המנה בצד אתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, וכל 30 מתכון יש 701 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 56 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לכם זרעי כמון, מים, זרעי חרדלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו חצילים הודיים דרום (חצילים חציל) קארי, דרום הודו אדאי, ו קארי ירקות דרום הודי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Laurenz V מילואים מקסים Gruner Veltliner. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 35 דולר.
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
ניחוחות של תפוחים בשלים ו spiciness Veltliner טיפוסי להתחתן כדי ליצור זר פירות מרתק. על החיך, היין רך ועסיסי, נתמך על ידי חומציות פירות בסדר. הרמוני מאוד, המאפשר שתייה חלקה לחלוטין. פשוט מקסים!