קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

טאקו כרוב אדום טבעוני

טאקו כרוב אדום טבעוני
המתכון טאקו כרוב אדום טבעוני מוכן תוך כ 30 דקות,. וזה בהחלט עצום ללא גלוטן, ראשוני וצמחוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. במנה עיקרית זו יש 1221 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 97g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לך שקדים, יוגורט חלב קוקוס מתורבת יווני טעים כל כך, שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. 22 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. נסו Vegan Kale Pesto & Crazy עבור מסיבת ההשקה קייל, כרוב אדום צ'ילה טאקו, ו טאקו בשר וקייל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מוסיפים את כל המרכיבים למעט המים בבלנדר, מערבבים ומוסיפים את המים כדי לסייע לבלנדר עם מיזוג התערובת.
מרכיבים שתצטרך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
מניחים במקרר עד מוכן לשרת.
3
חותכים לפתוח את האבוקדו ולגרוף את הזרע, ואז לגרוף את הבשר החוצה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
4
מניחים את בשר האבוקדו בקערה ומחית עד עקביות שמנת עבה נוצר.לסחוט קצת מיץ לימון ומערבבים לתוך אבוקדו פירה.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
5
מניחים את העלים כרוב אדום על צלחת, ואז לגרוף את בשר האגוז על העלה, להוסיף את הסלסה, שמנת חמוצה, ומרח אבוקדו על גבי.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
נקניקיות, בגרילנקניקיות, בגריל
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
כרובכרוב
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
6
מוסיפים פלפלים אדומים וצהובים קצוצים אם אתה רוצה לקבל מפואר.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צהובפלפל צהוב

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים (ספוג במשך 4-6 שעות)שקדים (ספוג במשך 4-6 שעות)11/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקשיו (ספוג במשך 4-6 שעות)קשיו (ספוג במשך 4-6 שעות)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכפית רוזמרין מיובשכפית רוזמרין מיובש5(חוֹרֶף)כוסברה קצוצהכוסברה קצוצה0חבורה של עלי כוסברהחבורה של עלי כוסברה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףצרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך2ציפורןצרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך1רבע גודל חתיכת ג'ינג'ררבע גודל חתיכת ג'ינג'ר1צ'ילי ירוק מיניצ'ילי ירוק מיני2(חוֹרֶף)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname2(חוֹרֶף)כמון טחוןכמון טחון4עליםכרוב אדוםכרוב אדום1קטןקליפות מלימוןקליפות מלימון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2(חוֹרֶף)שמרים תזונתייםשמרים תזונתיים1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(צינור גדול)(צינור גדול)4(חוֹרֶף)אז יוגורט חלב קוקוס מתורבת יווני טעיםאז יוגורט חלב קוקוס מתורבת יווני טעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות מיובשות שמש (ספוג במשך 1 שעה)עגבניות מיובשות שמש (ספוג במשך 1 שעה)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך (ספוג במשך 4-6 שעות)אגוזי מלך (ספוג במשך 4-6 שעות)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. קונצ ' ה y טורו Marques דה Casa Concha פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
צבע אדום עמוק ועדין. האף מציג ניחוחות מרוכזים של תותים ופטל. החיך מציע מרקם מעודן וטעמים מורכבים של דובדבנים, פטל, שוש עם מבנה בולט. מרגיש כל כך שופע, בסדר ועדין.יין רב-תכליתי זה משתלב היטב עם בשרים לבנים כגון ארנב, חזיר, או שליו, כמו גם עם דגים שומניים וצדפות בהכנות קלות ועדינות. גם פארס טוב עם מנות אסיאתיות כגון מוקפץ וקארי מתון.