קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

טונה בגריל עם מיונז אפיק

טונה בגריל עם מיונז אפיק
טונה בגריל עם מיונז אפיק עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 269 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 9g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור יום העצמאות. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. אם יש לכם סטייקים טונה, מיץ לימון, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 94% וזה אדיר. נסו טונה בגריל עם הרבד איולי, כריכי טונה בגריל עם בצל, פלפלים ומיונז צ'ילה-כוסברה, ו אפיק שום סטייק טונה בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
שלב הראשון 5 מרכיבים בקערה קטנה. כיסוי וצינה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מפזרים מלח ופלפל על סטייקים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סטייק.סטייק.
4
מניחים סטייקים על מתלה גריל מצופה ספריי בישול; גריל 3 דקות בכל צד או עד סטייקים הם בינוניים נדירים או במידה הרצויה של doneness. כדי לשרת, סטייקים העליון עם תערובת מיונז.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
מיונזמיונז
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

ניתן לזווג טונה עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. The Anthem Estate Merlot Mt. יין עמק Veeder נאפה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 99 דולר לבקבוק.
Anthem Estate Merlot Mt. יין עמק Veeder Napa
Anthem Estate Merlot Mt. יין עמק Veeder Napa
דובדבן שחור, תבלינים, עשיר