קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

טונה מאודה

טונה מאודה
טונה מאודה היא אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 431 קלוריות, 50 גרם חלבון ו 19 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו בצל, שמן צמחי, שום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. וזה נהדר. נסו היתרונות הבריאותיים של טונה: סלט Antipasto ים תיכוני, צ'ילי קרוש טונה Ahi & סלט אבוקדו עם רוטב שום כוסברה (GF!) ... ו Fave five Friday: Healthy טונה, ו טונה Tataki aka צרוב טונה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים את הפלפל, בצל ושום; מבשלים ומערבבים עד לצליעה. להפחית את החום בינוני, ומערבבים במלח מתובל, רוזמרין וקטשופ. מבשלים, ערבוב כל הזמן, עד מעט חום.
מרכיבים שתצטרך
מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
צווארי עוףצווארי עוף
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מערבבים את הטונה, ומבשלים כ -5 דקות נוספות כדי למזג את הטעמים לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

ניתן לזווג טונה עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות מרלו Grgich Hills Estate. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 47 דולר לבקבוק.
Grgich Hills Estate Merlot
Grgich Hills Estate Merlot
מרלו אקלימי קריר עם טעמי פירות בהירים וחומציות נעימה מהפה מהכרמים של גבעות גריץ ' בדרום עמק נאפה, הגדל ללא דשנים מלאכותיים, חומרי הדברה או קוטלי עשבים. עם ניחוחות מורכבים להפליא של חמוציות, ארז ואגוזי לוז קלויים, יין זה הוא השותף המושלם עם בשר טנדרלוין, מתלה של כבש או חזיר קלוי.