קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

טוסט צרפתי ממולא אגוזי לוז שוקולד

טוסט צרפתי ממולא אגוזי לוז שוקולד
טוסט צרפתי ממולא אגוזי לוז שוקולד יכול להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 10 גרם חלבון, 26 גרם שומן, ובסך הכל של 408 קלוריות. מתאים ל-4 ומחירו 85 סנט למנה מנות. 26 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם חלב, חמאה, מלח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הוא מאוד סביר מתכון לחובבי האוכל האמריקאי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף גרוע למדי של 36%. מתכונים דומים: טוסט צרפתי ממולא אגוזי לוז שוקולד, טוסט צרפתי ממולא אגוזי לוז תות, ו טוסט צרפתי שוקולד-אגוזי לוז עם סירופ פטל.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בקערה בינונית מקציפים את הביצים, החלב והמלח. בעבודה בקבוצות, ממיסים מעט מהחמאה במחבת טפלון גדולה על אש בינונית-גבוהה. טובלים את פרוסות הלחם בתערובת הביצים ומעבירים במהירות למחבת. מבשלים 2 פרוסות מהלחם עד להזהבה, ואז הופכים ומבשלים עד להזהבה בצד השני.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
לחםלחם
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מורחים 2 כפות ממרח אגוזי הלוז השוקולד על 1 חתיכת הלחם, ומניחים מעל את נתח הלחם המבושל השני כדי לסגור את ממרח אגוזי הלוז השוקולד. לחץ בעדינות כלפי מטה בעזרת מרית כדי שהחתיכות יידבקו זו לזו. חזור על הפעולה עם שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
ממרח אגוזי לוז שוקולדממרח אגוזי לוז שוקולד
מורחיםמורחים
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
4
מגישים עם סירופ מייפל כיתה ב ' או סוכר מופעל.
מרכיבים שתצטרך
סירופ מייפלסירופ מייפל
סוכרסוכר
5
ביוק: קישוט יפה וטעים יהיה אגוזי לוז קצוצים קלויים. כמו כן, בננות, תותים או אוכמניות יהיה טעים גם כן. קדימה והכינו רוטב פירות שילך איתו לאמא ביום האם. היא בהחלט מעריץ את הרוטב ואתה.
מרכיבים שתצטרך
תותיםתותים
אוכמניותאוכמניות
אגוזי לוזאגוזי לוז
בננהבננה
פירותפירות
רוטברוטב