קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות20
ציון בריאות3
מגזין

טירמיסו תות (עבור אלה ביוון)

טירמיסו תות (עבור אלה ביוון)
מתכון Tiramisu תות (עבור אלה ביוון) יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בסביבה 20 דקות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 326 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 21 גרם שומן. והוא יספק כ 20 מנות. זה מושלם עבור יום האם. 7 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו סוכר, סוכר, ליקר תפוזים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו טירמיסו תות, תות טירמיסו # SundaySupper, ו טריפל תות טירמיסו (מתכונים דומים).

מרכיבים

400אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות ביסקוויטים ladyfingerחבילות ביסקוויטים ladyfinger400אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חלב מרוכזחלב מרוכז2006 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם (מלא שומן)קרם (מלא שומן)400אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרם צמחי (השתמשתי morfat)קרם צמחי (השתמשתי morfat)300אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת אספרסואבקת אספרסו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהדובדבן סוכר (לפי הטעם)הדובדבן סוכר (לפי הטעם)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקר תפוזיםליקר תפוזים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטל קפוא (מופשר) (אופציונלי)פטל קפוא (מופשר) (אופציונלי)500אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,תמצית ונילתמצית וניל4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Tenuta di Nozzole La Forra קיאנטי Classico Riserva עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים.ריכוז ועומק מרשימים, עם ניחוחות ודובדבנים אדומים וטעמים משובצים בחומציות קיאנטי יפה ובמבנה טאני אלגנטי.