קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 40 דק.
מנות12
ציון בריאות54
מגזין

מינסטרונה תפוחי אדמה

מינסטרונה תפוחי אדמה
אם יש לך בערך 8 שעות ו-40 דקות לבלות במטבח, מינסטרון תפוחי אדמה עשוי להיות מתכון מדהים ללא גלוטן וללא חלב לנסות. , מתכון זה מכסה 19% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתאים ל-12 מנות. מנה זו מכילה 139 קלוריות , 8 גרם חלבון ו -2 גרם שומן למנה. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לכם מיורן, אבקת שום, מרק ירקות וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. עם ציון של 79% , המנה הזו די טובה. נסו מינסטרון בטטה , מינסטרון אטריות קישואים ובטטה , ומינסטרון אטריות קישואים ובטטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
ב-5-Qt. בישול איטי, שלבו את 13 המרכיבים הראשונים. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 8 שעות. מערבבים פנימה את התרד, האפונה והגזר; חום יסודי.
מרכיבים שתצטרך
אפונה וגזראפונה וגזר
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים

מרכיבים

397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול מרק בשריכול מרק בשר425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול גרבנזו שעועית או חומוס, שטוף סחוטיכול גרבנזו שעועית או חומוס, שטוף סחוט454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית כליות, שטוף סחוטיכול שעועית כליות, שטוף סחוט794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מרוסקות יכולעגבניות מרוסקות יכול1(יכול להיות או להרחיק)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)1(יכול להיות או להרחיק)מיורן מיובשמיורן מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל מיובשבצל מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פתיתי פטרוזיליה יבשיםפתיתי פטרוזיליה יבשים283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה קצוצה קפוא תרד, מופשר מנוקזחבילה קצוצה קפוא תרד, מופשר מנוקז1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה4206 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה חומים בקוביות קפואות, מופשרתפוחי אדמה חומים בקוביות קפואות, מופשר11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש280אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה קפואה וגזר, מופשראפונה קפואה וגזר, מופשר11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחת) מרק עוף או ירקותפחיות כל אחת) מרק עוף או ירקות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הקונצ'רטו של Medici Ermete Lambrusco Reggiano עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-23 דולר לבקבוק.
קונצ'רטו מדיצ'י ארמטה למברוסקו רג'יאנו
קונצ'רטו מדיצ'י ארמטה למברוסקו רג'יאנו
אדום אודם עז עם ניחוחות נעימים מתמשכים ופירותיים. יבש אך פירותי בו זמנית. רך ורענן על החך.