קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות100
ציון בריאות0
מגזין

טפי מולהס

טפי מולהס
טופי מולסה נטול גלוטן, ולקטו אובו צמחוני הר העבודה. מנה אחת מכילה 21 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 100. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך תמצית ונילן, מים, סוכר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -15 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 9%. ציון זה הוא בלתי אפשרי. מתכונים דומים: טפי מולהס, טפי, ו טפי.

הוראות

1
קו 8 אינץ'. מחבת מרובעת עם נייר כסף. משמנים את נייר הכסף עם 1 כפית חמאה; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ציוד שתשתמש בו
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
בסיר כבד גדול, שלבו את הסוכר, המים, המולסה והחמאה שנותרה. מביאים לרתיחה תוך ערבוב מתמיד. מבשלים בלי לבחוש עד שמדחום ממתקים קורא 260 סום (שלב כדור קשה).
מרכיבים שתצטרך
3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
מסירים מהאש; מערבבים פנימה שוקולד ווניל.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
דבש הדריםדבש הדרים
4
יוצקים לתבנית מוכנה. מצננים מעט. ציון פני השטח לריבועים קטנים. מגניב לחלוטין לחתוך לאורך שורות הבקיע. עטפו ממתקים בנייר שעווה. אחסן בכלי אטום.
מרכיבים שתצטרך
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות לה גרנד קורטאז ' בלאן דה בלאנס ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
הזר מציג רמזים לתפוח ירוק, יערה ובריוש קלוי. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם מעט לימון מאייר, טל דבש ותווים פרחוניים רכים. מלון בלאן דה בלאנס ברוט הוא מאוד מטבח וידידותי לקוקטיילים. נסה את זה עם מתאבנים מלוחים, פופקורן בחמאה, מנות פסטה שמנת, עוף מטוגן, מנות אסייתיות חריפות, פירות ים, קינוחים על בסיס פירות או גבינה רכה למחצה. מערבבים עם ליקרים של פרחי סמבוק או פירות, או מיץ טרי ומשקאות חריפים איכותיים לקוקטייל נוצץ קליל ומרענן.התערובת: שרדונה מקנה עומק ומורכבות לאיזון הכללי ואילו שנין בלאן מעניק הדרים ורמזים לדבש למרקם קרמי. החומציות הגבוהה יותר של קולומברד מספקת מבנה, אורך ומינרליות נעימה שמוסיפה בפרופיל הפירות של אוגני בלאן. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ועמק לואר.