קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות10
ציון בריאות15
מגזין

כבש צלוי עם סלט לימון

כבש צלוי עם סלט לימון
כבש צלוי עם סלט לימון עשויים להיות התוספת שחיפשתם. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 445 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 45 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו מיץ תפוזים, לימונים, מיץ לימון, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. וזה טוב. מתכונים דומים: אוכף צלוי של כבש עם לימון ורוזמרין, צלוי רגל כבש, ו כבש צלוי.

הוראות

1
ברביקיו אור או גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
לשטוף וללטף רגלי כבש יבשות, ציון משני הצדדים,
מרכיבים שתצטרך
כבשכבש
3
בבלנדר, מערבבים שום, עלי נענע, פלפל ושמן זית עד לקבלת משחה חלקה. לשפשף להדביק על שתי הרגליים ומתבלים עם מלח.
מרכיבים שתצטרך
מנטהמנטה
שמן זיתשמן זית
שוםשום
פלפלפלפל
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
4
מניחים על ברביקיו ומבשלים, פונה לעתים קרובות, עד ורוד העצם, על 30 עד 40 דקות
מרכיבים שתצטרך
עצםעצם
5
בינתיים, להכין סלט לימון על ידי ערבוב לימונים, שמן זית כתית, מלח ופלפל טחון טרי בקערת ערבוב גדולה. אפשר לעמוד בטמפרטורת החדר עד מוכן לשרת עם בשר. בבלנדר, מערבבים שקדים, פסטו זית ירוק, פתיתי פלפל חמים, מיץ תפוזים, שמן זית ומיץ לימון עד חלקה ועבה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
זיתים ירוקיםזיתים ירוקים
מיץ לימוןמיץ לימון
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שקדיםשקדים
לימוןלימון
פסטופסטו
בשרבשר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
בלנדרבלנדר
6
להסיר ולהניח בצד.
7
כאשר כבש מבושל, להסיר מן הגריל כדי לאפשר לנוח במשך 10 דקות. לזרוק ארוגולה עם סלט לימון ולסדר על מגש. לגלף כבש לתוך פרוסות עבות 1/4 אינץ ' ולסדר על מגש.
מרכיבים שתצטרך
ארוגולהארוגולה
לימוןלימון
כבשכבש
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
8
טפטוף עם פסטו שקדים ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים
פסטופסטו
9
כדי להפוך את פסטו: במעבד מזון, לשלב את הזיתים, צנוברים, ושום, ולהתמזג במשך 1 דקה. עם המנוע פועל, לאט להוסיף את שמן הזית עד שהוא יוצר משחה עבה, חלקה. אפשר לעמוד 1/2 שעה לפני השימוש.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
צנובריםצנוברים
שוםשום
זיתיםזיתים
פסטופסטו
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון

מרכיבים

2קבוצותארוגולה, שטוף ומטווה יבשארוגולה, שטוף ומטווה יבש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2(חוֹרֶף)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים blanchedשקדים blanched1חבורהעלי נענע טרייםעלי נענע טריים1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, פרוס דקשום, פרוס דק6ציפורןצרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך2רגליים טריות של כבשרגליים טריות של כבש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2לימונים, מפולחיםלימונים, מפולחים2לימונים קלופים פרוסים דק מאודלימונים קלופים פרוסים דק מאוד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה6(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילה אחת (12 אונקיות) גבינת בריחבילה אחת (12 אונקיות) גבינת ברי1בצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פתיתי פלפל אדום חריףפתיתי פלפל אדום חריף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח יםמלח ים