קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כדורי אורז דביקים עם נקניק ושרימפס מיובשים

כדורי אורז דביקים עם נקניק ושרימפס מיובשים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל כדורי אורז דביקים עם נקניק ושרימפס מיובש. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 12 . מנה זו מכילה סביב 4 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 152 קלוריות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו רוטב דגים, רוטב סויה דל נתרן, שיני שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו אורז דביק עם נקניק סיני וצדפות מיובשות, כדורי אורז דביקים Paleo, ו אורז דביק עם נקניק סיני (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין כדורי אורז, מניחים אורז במסננת. לשטוף עם מים קרים; לנקז. מביאים 3 כוסות מים לרתיחה בסיר; מוסיפים אורז למחבת. מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 20 דקות או עד שנוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר מהחום; תן לעמוד, מכוסה, 10 דקות.
3
מניחים אורז בקערה גדולה; מגניב לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
4
להביא את המים 1 כוס הנותרים לרתיחה בסיר קטן; להוסיף שרימפס למחבת. להפחית את החום, ומבשלים במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מסננים היטב; דק קוצצים שרימפס.
מרכיבים שתצטרך
6
נקניק אדים, מכוסה, 15 דקות או עד מחומם היטב. מגניב מעט; דק קוצצים.
מרכיבים שתצטרך
7
מחממים 2 כפיות שמן במחבת בינונית לא דביקה על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים בצל ושום; לבשל 1 דקה, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים שרימפס, נקניק, יורה במבוק; לבשל 1 דקה. מערבבים ב 1 רוטב סויה כף, רוטב דגים, סוכר מגורען, ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
10
להוסיף 1/2 הנותרים שמן כפית, תערובת שרימפס, כוסברה אורז, ערבוב בעדינות לשלב.
מרכיבים שתצטרך
11
רול אורז לתוך 36 (1 אינץ') כדורים. מסדרים כדורים בשכבה אחת על תבנית אפייה; מכסים ומקררים 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
12
כדי להכין רוטב, לשלב 1/3 כוס רוטב סויה ושאר החומרים בקערה קטנה; מערבבים עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
13
מגישים כדורי אורז בטמפרטורת החדר עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרימפס מיובש התינוקשרימפס מיובש התינוק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נבטי במבוק פרוסים, מנוקז וקצוץ גסנבטי במבוק פרוסים, מנוקז וקצוץ גס0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2(יכול להיות או להרחיק)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה1(יכול להיות או להרחיק)רוטב שום צ'ילי (כגון לי Kum Kee)רוטב שום צ'ילי (כגון לי Kum Kee)1(יכול להיות או להרחיק)שמן שומשום כההשמן שומשום כהה3(יכול להיות או להרחיק)שמן שומשום כהה, מחולקשמן שומשום כהה, מחולק11 קילו קישואים,רוטב דגיםרוטב דגים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצה בצפיפותכוסברה טרייה קצוצה בצפיפות4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1(יכול להיות או להרחיק)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קישור נקניק סיניקישור נקניק סיני11 קילו קישואים,שומשום, קלוישומשום, קלוי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז גרגר קצר מבושל דביקאורז גרגר קצר מבושל דביק2(חוֹרֶף)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים, מחולקיםמים, מחולקים