קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

כוסות עוגת גבינה עם גלי קרמל

כוסות עוגת גבינה עם גלי קרמל
כוסות עוגת גבינה גלי קרמל לוקח על 10 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה זו מכילה סביב 27 גרם חלבון 37 גרם של שומן, וסך הכל 620 קלוריות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. לכי לחנות וקחי ביסקוויט אמרטי, גבינה, רוטב קרמל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על מתכונים דומים אלה: גביעי עוגת גבינה עם קרמל מלוחים, גביעי עוגת גבינה עם קרמל מלוחים, ו עוגת גבינה עם קרמל מקיאטו עם סוכר #Cmcantwaitcgc.

הוראות

1
לרסק את הביסקוויטים לתוך פירורים גדולים ולחלק בין 4 ramekins או משקפיים קטנים.
מרכיבים שתצטרך
בוטנים קלויים, קליפות הוסרובוטנים קלויים, קליפות הוסרו
ציוד שתשתמש בו
1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו
2
בקערה, להכות את הגבינה עם הסוכר ווניל ולאחר מכן להוסיף 4 כף של הרוטב להכות עד משולב בעיקר אבל עדיין מפוספס מעט. בזהירות כפית על הביסקוויטים להחליק את החלק העליון.
מרכיבים שתצטרך
בוטנים קלויים, קליפות הוסרובוטנים קלויים, קליפות הוסרו
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
כפית את שאר הקרמל מעל ולהשתמש בכפית כדי לסובב את החלק העליון של שכבת הגבינה עם הקרמל. הגדר במקרר לפחות 2 שעות אבל עד 2 ימים לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
1/3 כוס מיץ קי ליים טרי1/3 כוס מיץ קי ליים טרי
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

יין מומלץ: Lambrusco Dolce, קציר מאוחר ריזלינג, Sauternes

Lambrusco דולצ ' ה, ריזלינג קציר מאוחר, וsauternes הם הבחירה העליונה שלי לעוגת גבינה. יינות קינוח לבן הם בחירה בטוחה עבור עוגת גבינה( ללא שוקולד), אבל lambrusco מתוק יהיה כל כך טוב עם עוגת גבינה תות קלאסי. מלאכית הקציר מאוחר ריזלינג עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
מלאכית קציר מאוחר ריזלינג
מלאכית קציר מאוחר ריזלינג
המלאך של מסינה הוף הוא יין קינוח פריך, מתוק, שנקטף מהבציר האחרון של ריזלינג כאשר הענבים הם כמעט צימוקים. מושלם עם פירות, עוגת גבינה וקינוחי שוקולד קלים ומתוקים.