קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות20
ציון בריאות0
מגזין

כיכר סולם תפוחים

כיכר סולם תפוחים
כיכר סולם תפוחים מתכון יכול להתבצע בסביבות 1 שעה ו 40 דקות. זה הר ד ' אובר יש 106 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 20 מנות סועדים.. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. אם יש לכם מיץ תפוזים, סוכר חום, חלב חם ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 10%, וזה בלתי אפשרי. נסו כיכר סולם סטרומבולי, סולם פירות חגיגי, ו כיכרות סולם גבינת פטל-שמנת עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה, להמיס שמרים במים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
שמריםשמרים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים את החלב, החמאה, הסוכר, המלח, הביצים ו -2 כוסות הקמח. מקציפים במהירות נמוכה במשך 3 דקות. מערבבים מספיק קמח שנותר ליצירת בצק רך.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
3
הופכים למשטח מקומח קלות; ללוש עד לקבלת מרקם חלק ואלסטי, בערך 6-8 דקות.
4
מניחים בקערה משומנת, הופכים פעם אחת לשמן עליון. מכסים ומכניסים למקרר למשך 1-2 שעות; אגרוף בצק למטה. מכסים ומכניסים למקרר למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
אגרוףאגרוף
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
אגרוף בצק למטה. הופכים למשטח מקומח קלות; מחלקים לשניים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
אגרוףאגרוף
6
מגלגלים כל חצי ל-12 אינץ'. 9 אינץ'. מלבן.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
7
מניחים כל אחד על תבנית עם נייר אפייה משומן.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
8
מורחים בחמאה. למילוי מערבבים בקערה גדולה את הסוכר החום, הקמח, הקינמון, אגוז המוסקט והפלפל;
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
קינמוןקינמון
חמאהחמאה
מוסקטמוסקט
מורחיםמורחים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
מוסיפים תפוחים וזורקים לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
תפוחתפוח
10
מורחים מילוי למטה שליש מרכז של כל מלבן.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
11
בכל צד ארוך חותכים 1 אינץ'. רצועות רחבות בערך 3 אינץ'. למרכז. החל מקצה אחד, לקפל לסירוגין רצועות בזווית על פני מילוי; חותם מסתיים.מכסים ומניחים לתפוח עד שכמעט הוכפל, בערך 45-60 דקות.
12
אופים בחום של 350 למשך 30-40 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
13
שלב את מרכיבי הדובדבן עד לקבלת תערובת חלקה; מזלפים מעל כיכרות חמות.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
14
מגישים חם או בטמפרטורת החדר. יש לאחסן במקרר.

מרכיבים

14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות כל) שמרים יבשים פעיליםחבילות כל) שמרים יבשים פעילים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים4קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה0(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב חם (110° עד 115°)חלב חם (110° עד 115°)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס דק תפוחי טארט קלופיםפרוס דק תפוחי טארט קלופים0(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמים (110° עד 115°)מים חמים (110° עד 115°)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא רוינארט ברוט רוז פאסלין (חצי בקבוק). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 56 דולר.
רונארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
רונארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
* היה שינוי אריזה על היין הזה. התווית בתמונה עשויה שלא להיות התווית שהתקבלה.* את יין הוא מבריק כתום-צהוב עלה כותרת צבע עם מאוד בסדר, פזרני ומתמשך מוס. האף מאופיין בגרגרים אדומים קטנים, בעיקר דומדמניות. על החיך היין הוא נמרץ ומאוזן היטב. יין משובח, טרי ופירותי עם טאנינים משולבים היטב ורמז לתבלינים בגימור הארוך.רונארט רוזפסלי מיוצר מתערובת של 55% פינו נואר ו -45% שרדונה ממיטב הבצירים האחרונים. כל הפירות הם מכרמים של פרמיירס קרוס. ענבים מכרמי האחוזה בסילרי ובברימונט (בית אבותיהם של משפחת רונארט) מצטרפים לענבים שנבחרו בקפידה מכרמי ראש הממשלה האחרים קרוס בקסטטה דה בלאנס ובמונטיין דה ריימס. הענבים לרואנארט נבחרים סל אחר סל במקור, ומשתמשים רק בפרמיירים הטובים ביותר.