קושימומחה
מוכן ב7 שעות
מנות12
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כנפי עוף אלוהה

כנפי עוף אלוהה
כנפי עוף אלוהה נטול גלוטן, וללא לקטוז מתאבנים. מנה אחת מכילה 323 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. אם יש לך רוטב סויה, שימורי אננס, מיץ תפוזים להתרכז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב רוטב הסויה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון קמח תירס עם רוטב שוקולד Lapsang Souchong כקינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 7 שעות. מתכונים דומים: כנפי אלוהה, עוף אלוהה, ו סיר חרס עוף אלוהה.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות שרדונה פולי ג ' ונסון קרנרוס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.