קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

כנפי עוף ברביקיו

כנפי עוף ברביקיו
כנפי עוף ברביקיו עשויה להיות מה שחיפשתם. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 511 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 26 גרם של שומן כל אחד. אם יש לך שן שום, פלפל, פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החומץ אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חומץ כקינוח. זה עובד הכי טוב כמו מתאבן, והוא נעשה בסביבה 1 שעה ו 15 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. נסו כנפי עוף ברביקיו, יבש לשפשף פיקנטי ברביקיו כנפי עוף, ו כנפי עוף ברביקיו קוריאני (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות יין בדיעבד שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.