קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 40 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מגזין

כנפי עוף מזרחי

כנפי עוף מזרחי
כנפיים עוף מזרחי נטול גלוטן,, חלב חינם, ו מתאבנים. מנה אחת מכילה 249 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו סוכר חום, מרק עוף, כנפי עוף, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב רוטב הסויה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון קמח תירס עם רוטב שוקולד Lapsang Souchong כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו -40 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. נסו כנפי עוף תאילנדית פיקנטי עם רוטב Habanero פטל (כנפיים PB & J), חמאה חומה כנפי מפרץ ישנות (aka כנפי העוף הטובות ביותר אי פעם!), ו עוף מזרחי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הן אפשרויות נהדרות לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה השמורה של Elway 7cellars. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.