קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות5
ציון בריאות10
מגזין

כנפי עוף צלויות מזרחיות

כנפי עוף צלויות מזרחיות
צריך מתאבן ללא גלוטן וחלב חינם? כנפי עוף צלויות מזרחיות יכולות להיות מתכון מעולה לנסות. מתכון זה מספק 5 מנות. עם 815 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 44 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך סוכר חום, חומץ אורז, שעועית מותססת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. מתכונים דומים: כנפי עוף מזרחי, כנפי עוף צלויות אסייתיות מתובלות, ו תנור חריף אפוי כנפי עוף צלויות.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

כנפי עוף ניתן לזווג עם שרדונה, פינו נואר, וסוביניון בלאן. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות Foley Estate יקב Sta. ריטה הילס שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.