קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות32
ציון בריאות0
מגזין

כנפיים מעשנות

כנפיים מעשנות
כנפיים מעשנות יכולות להיות רק המתאבן שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 4 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 70 קלוריות. מתאים ל-32 מנות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. . גשו לסופר וקנו חומץ בלסמי, רוטב פלפל טבסקו מקורי, פתיתי פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון מקום improvable של 9%. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : עישון כנפי עוף בורבון, עישון סלסה, ו Brining and smoking your ההודיה טורקיה.

הוראות

1
לחתוך ולזרוק טיפים גרמיים כנף.
2
חותכים את הכנפיים שנותרו לשניים.
מרכיבים שתצטרך
שרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחיםשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחים
3
בקערה גדולה, לשלב מרכיבים הנותרים ומערבבים היטב. להשרות כנפיים בתערובת זו 1 שעה במקרר, ואז גריל 15 עד 20 דקות או עד שנעשה, פונה לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחיםשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחים
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא טיילר יקב סנטה ברברה שרדונה מחוז. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
2015 הביא את הבציר המוקדם של העשור עד כה. לאחר הבציר הגדול של 2013 ו-2014 והבצורת המתמשכת, הגפנים יוצרות חלק קטן מהפרי מהשנתיים הקודמות. הם היו למטה כ 30% בסך הכל אבל התוצאה הייתה איכות יוצאת דופן יינות עמוקים, חזקים עם חומציות רבה. פרי הדר, אניס, תמיסת מלח ואנרגטי.