קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות20
מגזין

כרובית וחמין חזיר

כרובית וחמין חזיר
כרובית וחמין חזיר היא מנה עיקרית ללא גלוטן. מנה אחת מכילה 244 קלוריות, 23 גרם חלבון ו-12 גרם שומן. מתאים ל-8 ומחירו 1 מנות.87 דולר למנה. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש פלפל, שמנת מרוכזת של מרק תפוחי אדמה, חזיר ועמילן תירס. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. עם ציון ספונקולרי של 44%, המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו חמין חזיר כרובית, חמין כרובית-שינקן, וחמין חזיר כרובית.

הוראות

1
בסיר גדול מבשלים כרובית וסלרי במרק במשך 4-5 דקות או עד שהירקות רכים. אין לנקז. מערבבים פנימה את המרק, השמנת והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
קרקרים מחיטה מלאהקרקרים מחיטה מלאה
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מערבבים עמילן תירס ומים עד לקבלת מרקם חלק; מערבבים בהדרגה לתערובת הכרובית. להביא לרתיחה; מבשלים ומערבבים במשך 2 דקות או עד שמסמיך. הפחיתו את החום.
מרכיבים שתצטרך
קרקרים מחיטה מלאהקרקרים מחיטה מלאה
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3
הוסף חזיר; מבשלים ומערבבים במשך 2 דקות או עד שהם מתחממים. ממש לפני ההגשה מערבבים פנימה גבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
4
מקשטים בפטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, ריזלינג

שרדונה, סוביניון בלאן וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי לחמין. חמין יכול להפיק תועלת מלבן פריך לחתוך דרך המרק העשיר והקרמי - או שאתה יכול ללכת בגדול או ללכת הביתה עם שרדונה עשיר וחמאתי. אתה יכול לנסות את Gramona La Cuvee Cava. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-22 דולר לבקבוק.
גרמונה לה קובה קאווה
גרמונה לה קובה קאווה
צבע צהוב קש. עוצמה והגדרה טובה על האף עם ניחוחות פרי האבן של אפרסק, שסק, תפוח ואגס. רמז לימון של קליפת לימון מספק רעננות. תווים חמאתיים ומגע עדין של מינים ודבש. היין אדיב בכניסה, בעל גוף בינוני בחך, עם משקל טוב של פרי ומוס פריך משולב היטב. סיומת מרעננת וחומציות מתמשכת. ניתן ליהנות מהיין הזה לאורך כל הארוחה, מה'אפריטיף' ועד ל'דיגסטיף'. גסטרונומי ורב-תכליתי. תערובת: 70% Xarel.lo, 30% Macabeo