קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 35 דק.
מנות6
ציון בריאות50
מגזין

כריך ברביקיו עוף

כריך ברביקיו עוף
צריך מנה עיקרית ללא חלב? כריך ברביקיו עוף יכול להיות מתכון סופר לנסות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 666 קלוריות, 76 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %47 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 3 שעות ו-35 דקות. אם יש לכם עלי דפנה, רוטב חריף, ציר עוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד כמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. נסו מנגל בסגנון ממפיס: כריך חזיר מעושן עם קברנה סוביניון שלא ניזוק, עוף צ'דר מנגל, ו המרינדה עוף ברביקיו הטוב ביותר (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור חזיר משך ורוטב קרוליינה: מחממים את התנור ל 325 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
חזיר משךחזיר משך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מפזרים את התחת בוסטון עם התבלין Cajun, 1 כף מלח 1 כפית פלפל ולשים במחבת צלייה עמוקה.
מרכיבים שתצטרך
Boston ButtBoston Butt
תיבול Cajunתיבול Cajun
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
3
מוסיף את הירקות חתוכים לקוביות ועלי דפנה, ולאחר מכן לכסות עם ציר עוף. לעטוף בניילון נצמד ולכסות בחוזקה בנייר כסף. צלי עד מכרז, 2 עד 2 1/2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
עלי דפנהעלי דפנה
ירקירק
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
4
הסר את החזיר מן המניה ולתת מגניב.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
חזירחזיר
5
הסר את השומן מן המניה למדוד 1 כוס של המניה תערובת ירקות מבושלים.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
מלאימלאי
6
תן מגניב מעט, ולאחר מכן לשים בבלנדר.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
7
מוסיף את החרדל, רוטב חריף, בלסמי לבן, סוכר חום, כמון, פפריקה וקצת מלח ופלפל ופירה עד חלקה. לטעום את הרוטב ולהוסיף יותר מלח ופלפל במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סוכר חוםסוכר חום
רוטב חריףרוטב חריף
חרדלחרדל
פפריקהפפריקה
כמוןכמון
רוטברוטב
8
לגרוס את החזיר עם שני מזלגות ולמדוד את 2 כוסות לכריכים.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
9
שים את החזיר במחבת ולזרוק עם 1/2 כוס הרוטב. (שמור את הנותרים חזיר משך ורוטב לשימוש נוסף.) לחמם את התערובת על חום בינוני, ערבוב והשלכה, עד חם. מנמיכים את החום ולשמור חם.
מרכיבים שתצטרך
חזיר משךחזיר משך
רוטברוטב
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
1
מפזרים את העוף במלח ופלפל. במחבת גדולה על חום גבוה, להוסיף את השמן.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את העוף ומבשלים עד להשחמה משני הצדדים, 4 עד 5 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
3
כדי להרכיב את הכריכים: ערם את הלחמניות brioche התחתון עם העוף, חזיר רטוב וסלט כרוב, ולאחר מכן לסיים עם הלחמניות העליונות.
מרכיבים שתצטרך
Brioche BunBrioche Bun
עוף שלםעוף שלם
גלולגלול
חזירחזיר

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת1קילוגרםbone-out boston buttbone-out boston butt27אינצ ' יםbrioche לחמניות, חצוי וחימםbrioche לחמניות, חצוי וחימם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תבלין Cajunתבלין Cajun7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוביות גזרים מעורבים, סלרי ובצלקוביות גזרים מעורבים, סלרי ובצל680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית ירוקה סחוטה או 1C קפואהשעועית ירוקה סחוטה או 1C קפואה6ריבס, קצוץ טרי או קפואציר עוף, לכיסוי בשר חזירציר עוף, לכיסוי בשר חזיר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלט כרוב מוכןסלט כרוב מוכן11 קילו קישואים,¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו2(חוֹרֶף)שמן זרעי ענביםשמן זרעי ענבים2(חוֹרֶף)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי11 קילו קישואים,8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(צינור גדול)(צינור גדול)6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל אבן-קרקעחרדל אבן-קרקע2(חוֹרֶף)חומץ בלסמי לבןחומץ בלסמי לבן