קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות22
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כרישה ויניגרט עם ביצים מטוגנות פרושוטו מעושן

כרישה ויניגרט עם ביצים מטוגנות פרושוטו מעושן
כרישה ויניגרט עם ביצים מטוגנות פרושוטו מעושן עשוי להיות רק בצד המנה שאתה מחפש. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 456 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 31 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. אם יש לכם חומץ שמפניה, חרדל מלא דגנים, ביציםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: ביצים אפויות עם כרישה, עגבניות ופרושוטו, כרישה צוננת בויניגרט עם ביצים מימוזה, ו סלט הודו ואגסים מעושן עם ויניגרט רימונים ופרושוטו קרוטונים.

הוראות

1
הכינו קערה גדולה של מי קרח. בסיר גדול של מים מלוחים רותחים, לבשל את הכרישה, מכוסה, עד במכרז, על 5 דקות. באמצעות כפית מחוררת, להעביר את הכרישה אל מי הקרח כדי להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
2
מסננים היטב, ולאחר מכן להעביר את הכרישה מגבות נייר יבש, לחתוך את הצד למטה.
מרכיבים שתצטרך
3
בקערה קטנה, להקציף את החומץ עם שאלוט, חרדל טרגון. לאט לאט לטאטא ב 1/4 כוס בתוספת 2 כפות של שמן זית. מתבלים את הויניגרט במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
4
במחבת גדולה, מחממים את 1/4 כוס שמן הזית הנותרת. עבודה בקבוצות, מטגנים את גרגר על חום גבוה בינוני, הופך פעם אחת, עד פריך סביב הקצוות, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
ניקוז על מגבות נייר.
6
מוסיפים את החמאה למחבת ומפחיתים את החום עד בינוני. סדק 2 ביצים למחבת ומטגנים, צולה את הביצים עם שומן, עד הלבנים נקבעים והחלמונים עדיין נוזלי מעט, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מעבירים את הביצים המטוגנות לצלחת. חזור עם הביצים הנותרות. מתבלים את הביצים המטוגנות במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
8
בקערה גדולה, מעיל כרישה עם ויניגרט, שמירה עליהם ללא פגע. מסדרים את הכרישה על מגש או על צלחות בודדות העליון עם גרגר וביצים מטוגנות.
מרכיבים שתצטרך
9
טפטוף כל ויניגרט שנותר על גבי, מפזרים עם עירית לשרת.
מרכיבים שתצטרך