קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

לביבות רכות עם נבט חיטה ורסק תפוחים

לביבות רכות עם נבט חיטה ורסק תפוחים
פנקייק פלאפי עם נבט חיטה ורסק תפוחים לוקח בערך 35 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 2 גרם חלבון, 2 גרם שומן, ובסך הכל 56 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים.. אם יש לך שמן צמחי, נבט חיטה, חלבונים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. 88 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. כמה אנשים מאוד אהבו את ארוחת הבוקר הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ולקטו אובו צמחוני דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 33%, וזה די רע. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון לביבות נבט חיטה, לביבות נבט חיטה, ו לביבות נבט שיבולת שועל וחיטה.

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים יחד את הקמח לכל מטרה, קמח מלא, נבט חיטה ואבקת אפייה. יוצרים באר במרכז, ומערבבים פנימה את החלמונים, רסק התפוחים והחלב עד לקבלת תערובת חלקה למדי. אם הבלילה נראית סמיכה מדי, מערבבים עוד חלב. בקערה נפרדת מקציפים את החלבונים במיקסר חשמלי לפסגות רכות. מקפלים חלבונים לתוך הבלילה, רק עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
קמח מחיטה מלאהקמח מחיטה מלאה
אבקת אפייהאבקת אפייה
רסק תפוחיםרסק תפוחים
חלבוניםחלבונים
נבט חיטהנבט חיטה
חלמון ביצהחלמון ביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
2
מחממים את השמן במחבת גדולה על אש בינונית. גורפים כפות גדולות של בלילה על התבנית החמה ומטגנים עד להופעת בועות על פני השטח. הופכים ומבשלים עד להשחמה בצד השני. ממשיכים עם הבלילה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת