קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

לזניה מחבת קלה

לזניה מחבת קלה
לזניה מחבת קלה עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 987 קלוריות, 59 גרם חלבון ו 66 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לך שמן זית, אטריות לזניה, פלפל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו מחבת לזניה קלה, לזניה קלה ומחבת אחת, ו לזניה מחבת קלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן במחבת מעל חום בינוני. פלפל ירוק מטובל, בצל ושום עד רך; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מעבירים לקערה, מערבבים ברוטב ספגטי ובשר משחימים. במחבת, שכבה 1/3 של תערובת רוטב, חצי אטריות לזניה, חצי גבינת קוטג', 2 פרוסות מוצרלה וחצי פרמזן. חזור על שכבות. למעלה עם רוטב שנותר, מוודא לכסות את כל האטריות. מכסים ומבשלים מעל חום בינוני נמוך במשך 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אטריות לזניהאטריות לזניה
רוטב פסטהרוטב פסטה
גבינת קוטג'גבינת קוטג'
מוצרלהמוצרלה
פרמזןפרמזן
פסטהפסטה
רוטברוטב
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
3
הסר מהחום ולתת לעמוד במשך 10 דקות לפני חשיפת הגשה.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק) עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק)
פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק)
"מראה ברי טרי, עם רמזים של פרחים, עשבי תיבול טריים ושוקולד. גוף מלא, עם חיך טרי, טאנינים משולבים היטב וגימור מאוזן. הרבה דובדבן ותבלינים קלים. הטוב ביותר אחרי 2003."משקיף היין