קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות32
ציון בריאות1
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם בטטה פרלין

לחם בטטה פרלין
לחם בטטה פרלין עשוי להיות רק הלחם שאתה מחפש. צופה בדמות שלך? למתכון הצמחוני הזה יש 181 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 32. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, מים, חמאה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 25 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 17%. ציון זה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: פאי פרלין בטטה, פאי בטטה פרלין, ו מערבולת פרלין בטטה.

הוראות

1
גריז וקמח שני 9-ב. איקס 5-ב. מחבתות כיכר. מרפדים תחתיות של מחבתות בנייר שעווה ומשמנים את הנייר; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
2
בקערה גדולה שלבו את 11 המרכיבים הראשונים. בקערה גדולה אחרת מקציפים את הביצים, הבטטות, השמן, המים והתמצית. מערבבים לחומרים יבשים רק עד שהם לחים; מקפלים פנימה אגוזי פקאן.
מרכיבים שתצטרך
בטטהבטטה
חלץחלץ
פקאניםפקאנים
מיםמים
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מעבירים למחבתות מוכנות.
4
אופים בחום של 350 ניתנים לזיהוי למשך 60-70 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהמחבתות למתלים. קלף בזהירות נייר שעווה.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
5
לציפוי, בסיר קטן, שלבו את הסוכר החום, סירופ התירס, החמאה והווניל. מבשלים ומערבבים על אש בינונית עד שהחמאה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
סירופ תירססירופ תירס
ונילוניל
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מסירים מהאש; מערבבים פנימה אגוזי פקאן.
מרכיבים שתצטרך
פקאניםפקאנים
7
יוצקים מעל כיכרות. מצננים לחלוטין לפני החיתוך.

מרכיבים

11 קילו קישואים,1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים41 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)3(חוֹרֶף)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)3(חוֹרֶף)סירופ תירס כההסירופ תירס כהה4ביציםביצים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.allspice הקרקעallspice הקרקע11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ציפורן טחוןציפורן טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע11 קילו קישואים,אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים11 קילו קישואים,תמצית רוםתמצית רום11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירה בטטותפירה בטטות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן