קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות16
ציון בריאות2
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם גבינת משמש

לחם גבינת משמש
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל לחם גבינת משמש. והוא מספק כ 16 מנות . מנה אחת מכילה 220 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 10 גרם שומן. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו קליפת תפוז, שמן צמחי, מים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 25 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. נסו גבינת עיזים ולחם שטוח משמש, ממיסים גבינה עם זר לחם פרג ומשמש, ו מכונת לחם משמש-טבעת גבינת שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה, להכות את גבינת שמנת, סוכר, ביצה, קמח וקליפה כתומה עד חלקה; להפריש. משרים משמשים במים חמים במשך 15 דקות; לנקז היטב.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
גרידה כתומהגרידה כתומה
משמשמשמש
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
חותכים משמשים לחתיכות קטנות; להפריש. בקערה גדולה, לשלב את החומרים יבשים. בקערה אחרת, לנצח את הביצה, מיץ תפוזים, שמן ומים. מערבבים לתוך החומרים יבשים רק עד רטוב. מקפלים פקאנים ומשמשים. כפית שני שלישים של הבלילה לתוך משומן ו floured 10-in. מחבת צינור מחורצת. למעלה עם מילוי גבינת שמנת והבלילה נותרת.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
משמשמשמש
פקאניםפקאנים
מיםמים
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
3
אופים ב 350° במשך 55-65 דקות או עד קיסם יוצא נקי. מגניב במשך 10 דקות לפני הסרת מחבת מתלה חוט כדי להתקרר לחלוטין. לעטוף בניילון נצמד ולשים במקרר לפני חיתוך.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות כל) גבינת שמנת, מרוכךחבילות כל) גבינת שמנת, מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשמשים מיובשיםמשמשים מיובשים1(קיבלר)(קיבלר)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה11 קילו קישואים,קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים