קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

לחם הדלעת הטוב ביותר

לחם הדלעת הטוב ביותר
לחם הדלעת הטוב ביותר יכול להיות רק ללא חלב ולקטו אובו צמחוני מתכון שחיפשת. מתכון זה משמש 16. מנה אחת מכילה 233 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ארוחת הבוקר הזו. אם יש לך ביצים, קמח, אגוזים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון של 25%, המנה הזו לא כל כך סופר. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם לחם בירה דלעת עם דלעת וחמאת דבש עבור, לחם דלעת אורגני עם תוספת זרעי דלעת, ו מחית דלעת ביתית טרייה ולחם דלעת.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

לחם דלעת עובד ממש טוב עם שרי שמנת, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.