קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

לחם תירס חלב חמאה בסיסי

לחם תירס חלב חמאה בסיסי
לחם תירס חמאה בסיסי יכול להיות רק ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני מתכון שחיפשת. מנה אחת מכילה 274 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן. מתכון זה משמש 8. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא זול מתכון לחובבי אוכל דרומי. 40 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו ביצה, חמאה, קמח תירס, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 33%. נסו מאפינס תירס בסיסי של חלב חמאה, מאפינס תירס בסיסי של חלב חמאה, ו לחם תירס חמאה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות צלזיוס (200 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מקציפים בקערה את קמח התירס, החלב, השמן הצמחי והביצה ליצירת בלילה.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
חלב-חמאהחלב-חמאה
קמח תירסקמח תירס
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
ממיסים את החמאה במחבת ברזל יצוק על אש בינונית, ומערבלים את החמאה המומסת על כל התחתית ומעלה את דפנות המחבת.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
תנו לחמאה להתחמם עד שהיא נותנת ניחוח קלוי קלוש; יוצקים את הבלילה למחבת החמה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מכניסים את המחבת לתנור שחומם מראש ואופים עד להזהבה, 25 עד 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

לחם תירס עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל ברביקיו. אתה יכול לנסות את שלוס וולראדס ריזלינג ספאטלס. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-30 דולר לבקבוק.
ארמון פולרדס ריזלינג ספאטלס
ארמון פולרדס ריזלינג ספאטלס
ספאטלס מתוק טבעי קלאסי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורי אלגנטי וטבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של התירוש, בירור שיטתי, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות לריזלינג המסורתי הזה של וולראדס.יין זה משתלב בצורה מושלמת עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. ניתן להשיג גם שילובי טעמים מעניינים באמצעות זיווג גבינה עם ורידים כחולים או קינוח פירות.