קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות5
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

לחם תירס-עגבניות ממולאות

לחם תירס-עגבניות ממולאות
עגבניות ממולאות לחם תירס יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר מנות ראשונות שלך. מנה אחת מכילה 406 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 33 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו עגבניות, לחם תירס, כדי 4 בצל ירוק, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. עם כפית ציון של 36% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: פיקניק ממולא: טונאן וארטישוק ממולאים עגבניות, פלפל אדום, פיטן ואפונה אפונים ממולאים קישואים, אגוז וסוכר חום ממולאים תפוחים מקינטוש, עגבניות פרובנס (עגבניות אפויות ממולאות בגבינה ופירורי לחם), ו טורקיה ולחם תירס מלית עם עגבניות מיובשות.

הוראות

1
הסר ליבות עגבניות; לגרוף את עיסת, ומניח בקערה, משאיר פגזים בטקט.
מרכיבים שתצטרך
1 כף מרסלה יבשה1 כף מרסלה יבשה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מערבבים יחד עיסת עגבניות, לחם תירס, ושאר החומרים. תערובת כפית לתוך קונכיות עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
1 כף מרסלה יבשה1 כף מרסלה יבשה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת ללחם תירס. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות לזייף Cellars מסווגת ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
Forge Cellars Classque Riesling
Forge Cellars Classque Riesling
# 31 Wine Spectator Top 100 of 2017 forge Cellars' most important wine שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח SenecaLake. תסיסה מתרחשת עם שמרים ילידים barriques צרפתי ניטראלי (65%) ואת הנותרים נירוסטה. עם רמה זו של בשלות, התסיסה המשיכה עד סוף האביב כדי לסיים יבש העצם.חבושים, לימון, שומר ו slatemingle עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.