קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות18
ציון בריאות1
מגזין

לחמניות חלב

לחמניות חלב
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני לחם,אז נסו לחמניות חלב חמאה. צופה הדמות שלך? זה מתכון צמחוני יש 173 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 18 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 35 דקות. גשו לסופר וקנו סוכר, קמח, חמאה חמה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 22%. הציון הזה לא כל כך גדול. נסו לחמניות תפוחי אדמה של חלב חמאה {הלחמניות הכי טעימות שפגשתי בחיי}, לחמניות מחבת חמאה, ו לחמניות מחבת חמאה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה ממיסים שמרים במים. מקציפים פנימה את החמאה, השמן, הסוכר, המלח, הסודה לשתיה ו -2 כוסות קמח לתערובת אחידה. מערבבים מספיק קמח שנותר ליצירת בצק רך.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חלב-חמאהחלב-חמאה
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מיםמים
שמריםשמרים
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
הופכים למשטח מקומח; ללוש עד לקבלת מרקם חלק ואלסטי, בערך 6-8 דקות.
3
מניחים בקערה משומנת, הופכים פעם אחת לשומן. מכסים ומניחים לתפוח במקום חמים עד להכפלה, בערך 1-1 / 2 שעות.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
אגרוף בצק למטה. מחלקים ל -18 חלקים; מגלגלים לכדורים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
אגרוףאגרוף
גלולגלול
5
מניחים על ניירות אפייה משומנים. מכסים ומניחים לתפוח עד להכפלה, כ-30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
אופים בחום של 400 מעלות במשך 15-20 דקות או עד להזהבה. מגניב על מתלים תיל.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. הלוח הנקי ריזלינג עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
דף נקי ריזלינג
דף נקי ריזלינג
צפחה נקייה בעלת פרופיל טעם נקי ופריך עם טעמי פירות טהורים המחמיאים לחומציות תוססת, שהיא הסימן המסחרי של ריזלינגס ממוסל-סער-רוור. איזון מושך זה של פירות ופריכות עובד היטב עם מגוון רחב של מאכלים, מה שהופך את הלוח הנקי להתאמה טובה במיוחד עם האוכל.