קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 35 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

לחמניות מכונת הלחם של הדוד ווייט

לחמניות מכונת הלחם של הדוד ווייט
אם יש לך בסביבה 2 שעות ו 35 דקות לבלות במטבח, לחמניות מכונת הלחם של הדוד הלבן עשויות להיות מצוינות לקטו אובו צמחוני מתכון לנסות. מנה אחת מכילה 160 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 12. 165 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. לכו לחנות ואספו שמרים, מלח כשר, סוכר חום ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 28%, וזה די רע. מתכונים דומים: לחמניות מכונת לחם חמאתית, לחמניות ארוחת ערב מכונת לחם, ו לחמניות סטייקים-עוד מכונת לחם.

הוראות

1
מניחים את קמח הלחם, החלב, הסוכר החום, המלח, השמרים והחלמון במכונת לחם. בעזרת הגדרת הבצק אפשר למכונה לערבב את החומרים עד שהם לחים. השהה את המחזור ושפוך פנימה את השמן, ואז תן למכונה להמשיך עד סוף מחזור הבצק.
מרכיבים שתצטרך
קמח לחםקמח לחם
סוכר חוםסוכר חום
חלב-חמאהחלב-חמאה
חלמון ביצהחלמון ביצה
לחםלחם
בצקבצק
שמריםשמרים
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מכונת לחםמכונת לחם
2
משמנים תבניות מאפינס או תבנית אפייה, ומניחים בצד.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אגרוף את הבצק והוצא אותו מהמכונה. מחלקים את הבצק ל -12 חלקים שווים, יוצרים לחמניות עגולות וחלקות ומניחים אותם בכוסות תבניות המאפינס או על תבנית אפייה, מוודאים שהלחמניות לא נוגעות זו בזו. מכסים את הלחמניות במגבת מטבח, ומניחים לתפוח במקום חמים עד כפול, כ-25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
אגרוףאגרוף
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
בעוד לחמניות עולים, מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
אופים את הלחמניות בתנור שחומם מראש למשך 20 דקות, או עד להזהבה. משפשפים את צמרות הלחמניות החמות במקל חמאה לקרום רך, מצננים מעט את הלחמניות ומגישים חם.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרוםקרום
גלולגלול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור