קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות12
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפינס אגוזי אוכמניות

מאפינס אגוזי אוכמניות
מאפינס אגוזי אוכמניות עשויים להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 12. צופה בדמות שלך? למתכון הצמחוני הזה יש 184 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן למנה. 6 אנשים התרשמו מתכון זה. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. אם יש לכם אבקת אפייה, שמן צמחי, קמח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני מוצק של 42%. נסו אוכמניות בננה אגוז שיבולת שועל אפויה, מאפינס אוכמניות אוטיס ספונקמאייר-מה עדיף ממאפינס אוכמניות טריות, ו להפליא אוכמניות-אי אוכמניות מאפינס עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 425 מעלות צלזיוס (220 מעלות צלזיוס). משמנים 12 כוסות מאפינס.
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
2
מערבבים את הקמח, הסוכר, אבקת האפייה והמלח יחד בקערה גדולה. מקציפים את הביצה, החלב והשמן יחד בקערה נפרדת. יוצרים באר במרכז תערובת הקמח; יוצקים את תערובת הביצים לבאר, ומערבבים עד שתערובת הקמח רק לחה. הקפד לא לערבב יתר על המידה. מקפלים את האוכמניות ואגוזי המלך לבלילה. כף את הבלילה לכוסות המאפינס המוכנות לכ-3/4 מלאות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
אוכמניותאוכמניות
אגוזי מלךאגוזי מלך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
חלבחלב
מלחמלח
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
קערהקערה
3
אופים בתנור שחומם מראש עד שקיסם המוחדר למרכז יוצא נקי, 15 עד 20 דקות. מצננים במחבתות 10 דקות לפני שמוציאים להתקרר לחלוטין על רשת.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור