קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות2
מגזין

מאפינס כוח אוכמניות

מאפינס כוח אוכמניות
מאפינס כוח אוכמניות יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון ארוחת הבוקר שלך. והוא מספק כ 24 מנות . מנה אחת מכילה 152 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. גשו לסופר וקנו סוכר חום, סודה לאפייה, שקדים חתוכים, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: מאפינס כוח אוכמניות עם Streusel שקדים, שייק כוח אוכמניות, ו שייק כוח כרוב אוכמניות.

הוראות

1
מחממים תנור ל 40
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
כדי להכין מאפינס, לשקול או קלות קמחי כפית לתוך כוסות מדידה יבש; רמה עם סכין.
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
סכיןסכין
3
מערבבים קמחים, שיבולת שועל, והבא 4 מרכיבים בקערה גדולה, ערבוב עם מקצף. הפוך היטב במרכז התערובת.
מרכיבים שתצטרך
שיבולת שועלשיבולת שועל
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מערבבים יוגורט הבא 4 מרכיבים, ערבוב עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
יוגורטיוגורט
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
5
מוסיפים תערובת יוגורט לתערובת קמח, ערבוב רק עד לח. מקפלים באוכמניות. הבלילה כפית לתוך 24 כוסות מאפין מצופה ספריי בישול, מילוי שני שליש מלא.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
אוכמניותאוכמניות
יוגורטיוגורט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
6
כדי להכין streusel, לשקול או קלות כפית קמח לתוך כוס מדידה יבשה; רמה עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
סכיןסכין
7
שלב קמח הבא 3 מרכיבים, ערבוב עד מתפורר.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
8
מפזרים streusel באופן שווה על הבלילה.
9
אופים ב 400 במשך 15 דקות או עד מאפינס באביב בחזרה כאשר נגע קלות במרכז. מגניב מחבתות 10 דקות על מתלה תיל; להסיר מחבתות.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
10
מגישים חם או בטמפרטורת החדר.
1
מדוד אוכמניות והוסף לבלילה
מרכיבים שתצטרך
אוכמניותאוכמניות
2
מפזרים streusel מעל הבלילה
1
שלב מרכיבים יבשים
2
עזרה הבלילה כפית לתוך כוסות מאפין
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה, נמסהחמאה, נמסה3(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1גדול2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1.1 אונקיות קמח לכל מטרה (אודות1.1 אונקיות קמח לכל מטרה (אודות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6.75 אונקיות קמח לכל מטרה (אודות6.75 אונקיות קמח לכל מטרה (אודות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2% חלב דל שומן2% חלב דל שומן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט וניל דל שומןיוגורט וניל דל שומן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מהירה לבישולשיבולת שועל מהירה לבישול0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים חתוכים, קצוציםשקדים חתוכים, קצוצים2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4.8 אונקיות קמח מחיטה מלאה (אודות4.8 אונקיות קמח מחיטה מלאה (אודות