קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

מאפינס נוטלה קמח

מאפינס נוטלה קמח
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ארוחת בוקר ראשונית? מאפינס נוטלה ללא קמח יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 48 קלוריות. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-471 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם אבקת אפייה, סודה לשתיה, ביצה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו מיני מאפינס דלעת נוטלה קמח, קמח שיבולת שועל נוטלה מאפינס דלעת עבור # SundaySupper, ו בראוניז נוטלה קמח (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 177°. קו מיני מאפין פאן עם כוסות מאפין מיני. אתה יכול גם לעשות אלה בגודל מלא.
ציוד שתשתמש בו
מגש מאפינס מינימגש מאפינס מיני
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
2
שלב את כל החומרים יחד, להקציף ביד עד בננה הוא מעוך לחלוטין מעורבב לתוך הבלילה ולא נתחים להישאר. אם הבננה שלך היא לא בשלה מאוד, ייתכן שתרצה מזון לעבד את זה קודם.
מרכיבים שתצטרך
בננהבננה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
יוצקים הבלילה על 2/3 מלא לתוך כל אניה מאפין.
4
אופים במשך כ 10 דקות עבור מיני וכ 20 דקות עבור אלה בגודל מלא, עד toothpick מוכנס יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. ויינגוט וילי שייפר גראקר דומפרובסט ריזלינג ספטלזה מספר 5 עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 69 דולר לבקבוק.
ויינגוט ווילי שייפר גראכר דומפרובסט ריזלינג ספטלס מספר 5
ויינגוט ווילי שייפר גראכר דומפרובסט ריזלינג ספטלס מספר 5